Dwoje znanych blogerów, Czechożydek i Pijaru Koksu, czyli Dorota Nowacka i Jakub Prószyński zdecydowali się zorganizować swoje wesele w sklepie IKEA Targówek w Warszawie. I tym sposobem szwedzka marka została się partnerem kampanii "Blogogody" której celem było promowanie tego wydarzenia.
- „Blogogody” to bez wątpienia nietuzinkowa akcja. IKEA lubi zaskakiwać i jest otwarta na nowe, często niestandardowe projekty. Cieszymy się, że przyszła młoda para chce uczcić ten wyjątkowy dzień w sklepie IKEA. To dowód ogromnej sympatii do marki, tym bardziej jest nam miło, że jesteśmy częścią „Blogogodów” – Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA.
Pomysłodawcami "Blogogodów" byli sami małżonkowie. Akcja składała się z trzech etapów - przyjęcia dla rodziny, imprezy dla znajomych i podróży poślubnej. IKEA zajęła się organizacją przyjęcia poślubnego dla rodziny.
Przyjęcie odbyło się 3 października w części restauracyjnej sklepu IKEA Targówek, a obiad dla gości przygotowali kucharze pracujący w sklepie. Pomieszczenie zostało też udekorowane na potrzeby przyjęcia weselnego.
Tagi: