W kolekcji Pawo RM znajdą się koszule w trzech kolorach: białym, czarnym i granatowym. Uszyto je ze stuprocentowej, dwuwarstwowej merceryzowanej, bawełny o lekkim satynowym połysku. Zgodnie z obowiązującymi trendami, motywem wspólnym tej kolekcji są elementy wykończenia – plisy, wypustki, wnętrza kołnierza i mankietów wykonane z drukowanej tkaniny w czarno-białe grochy. Całości dopełniają delikatne guziki z tłoczonym logo.
-
Do niedawna nie wiedziałem, że dobra koszula składa się średnio z 19-20 elementów, a o jej wyglądzie i jakości decyduje aż tyle czynników – mówi Rafał Maślak, ambasador marki Pawo i współautor kolekcji. -
Koszule sygnowane moim nazwiskiem charakteryzują się swobodną, niewymuszoną elegancją, mają dopasowany krój i ciekawe dodatki. Wraz z projektantem Pawo staraliśmy się, żeby detale i elementy wykończenia, nie zdominowały całości, ale subtelnie ją uzupełniały.
Marka Pawo istnieje od ponad 26 lat. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. W kolekcjach dominuje moda biznesowa, ale w salonach firmy można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual. Od czerwca 2015 Rafał Maślak jest ambasadorem marki Pawo.
Tagi: