OmniShopper International 2015 zaprasza do Paryża

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-30 | 09:00
Droga od chęci i potrzeby do nabycia danego produktu nie jest linią prostą. Zapewnienie klientowi różnych kanałów wspierających sprzedaż kreuje przyjemne i bezproblemowe doświadczenia zakupowe. Dlatego detaliści i branża FMCG muszą tworzyć spójną i kompleksową możliwość dokonywania zakupów – w odpowiednim miejscu, o odpowiednim czasie i z odpowiednim przekazem.
Nie da się ukryć, że formy robienia zakupów i zwyczaje zakupowe klientów cały czas ewoluują. Jakie są nowe zasady i trendy w tym zakresie? Tego mogą się Państwo dowiedzieć podczas OmniShopper International 2015 (wcześniej Shopper Insights in Action Event). Konferencja odbędzie się w dniach 11-13 listopada 2015 w Paryżu. Temat przewodni tegorocznej edycji wydarzenia to zmieniająca się rzeczywistość zakupowa, a wśród poruszanych tematów będą m.in. wielokanałowe doświadczenia zakupowe, kreowanie nowych konceptów i idei, kształtowanie decyzji konsumenckich etc.
Wśród prelegentów OmniShopper International 2015 będą m.in.:
-    Vijay Raj, Vice President, CMI, Research Innovation, Media & Shopper Insights, Unilever
-    Simon Russell, Director of Operations, John Lewis Partnership
-    Tim Harford, Best-Selling Author, The Undercover Economist
-    Nina Mazar, Behavioural Scientist, Associate Professor of Marketing, Rotman School of Management
-    Pierre Chandon, The L′Oreal Chaired Professor of Marketing-Innovation and Creativity, Director, Sorbonne Behavioural Lab, Insead
OmniShopper International to dostęp do fachowej wiedzy, wyjątkowi prelegenci, panele dyskusyjne, think-thanki, interaktywne warsztaty i wiele więcej. W trakcie konferencji najwyższej klasy eksperci pomogą Państwu zrozumieć zachowania zakupowe klientów i przewidzieć nową drogę prowadzącą do dokonania zakupu.
Dołącz do wydarzenia już w listopadzie i odkryj jaka będzie przyszłość handlu detalicznego i zmieniające się zwyczaje zakupowe!
Czytelnicy magazynów Shopping Mall Expert i Galerie Handlowe mogą skorzystać ze specjalnego kodu zniżkowego: OMNI15SMEM. Zapewnia on 20% zniżki od standardowej ceny.
OmniShopper International 2015
11-13 listopada 2015
Paryż, Francja

Wśród patronów medialnych OmniShopper International 2015 są m.in. magazyny Shopping Mall Expert i Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

OmniShopper International 2015 zaprasza do Paryża

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.