Nie da się ukryć, że formy robienia zakupów i zwyczaje zakupowe klientów cały czas ewoluują. Jakie są nowe zasady i trendy w tym zakresie? Tego mogą się Państwo dowiedzieć podczas OmniShopper International 2015 (wcześniej Shopper Insights in Action Event). Konferencja odbędzie się w dniach 11-13 listopada 2015 w Paryżu. Temat przewodni tegorocznej edycji wydarzenia to zmieniająca się rzeczywistość zakupowa, a wśród poruszanych tematów będą m.in. wielokanałowe doświadczenia zakupowe, kreowanie nowych konceptów i idei, kształtowanie decyzji konsumenckich etc.
Wśród prelegentów OmniShopper International 2015 będą m.in.:
- Vijay Raj, Vice President, CMI, Research Innovation, Media & Shopper Insights, Unilever
- Simon Russell, Director of Operations, John Lewis Partnership
- Tim Harford, Best-Selling Author, The Undercover Economist
- Nina Mazar, Behavioural Scientist, Associate Professor of Marketing, Rotman School of Management
- Pierre Chandon, The L′Oreal Chaired Professor of Marketing-Innovation and Creativity, Director, Sorbonne Behavioural Lab, Insead
OmniShopper International to dostęp do fachowej wiedzy, wyjątkowi prelegenci, panele dyskusyjne, think-thanki, interaktywne warsztaty i wiele więcej. W trakcie konferencji najwyższej klasy eksperci pomogą Państwu zrozumieć zachowania zakupowe klientów i przewidzieć nową drogę prowadzącą do dokonania zakupu.
Dołącz do wydarzenia już w listopadzie i odkryj jaka będzie przyszłość handlu detalicznego i zmieniające się zwyczaje zakupowe!
Czytelnicy magazynów Shopping Mall Expert i Galerie Handlowe mogą skorzystać ze specjalnego kodu zniżkowego:
OMNI15SMEM. Zapewnia on
20% zniżki od standardowej ceny.
OmniShopper International 2015
11-13 listopada 2015
Paryż, Francja
Wśród patronów medialnych OmniShopper International 2015 są m.in. magazyny
Shopping Mall Expert i
Galerie Handlowe.