Marka Olsen, będąca częścią Veldhoven Group, otworzyła kolejny salon w nowej wizualizacji w jednym z flagowych centrów handlowych Warszawy zlokalizowanych przy ul. Wołoskiej.
Dotychczas działający sklep w tym centrum zmienił lokalizację na zdecydowanie większą i bardziej prestiżową. Powierzchnia 128 m kw. pozwoliła na zastosowanie wielu niezwykle interesujących rozwiązań pochodzących z nowego konceptu.
Jasne kolory ścian, mebli oraz podłogi rozświetlają i powiększają optycznie przestrzeń. Funkcjonalne wyposażenie salonu zdecydowanie podnosi jakość zakupów. Przyczyniły się do tego również przestronne i komfortowe przymierzalnie. Z opinii klientek jednoznacznie wynika, że metamorfoza sklepu podniosła przyjemność z zakupów.
Sieć marki Olsen aktualnie liczy 20 salonów firmowych, z czego 3 to outlety. Do tego dochodzi ponad 40 punktów partnerskich w całej Polsce oraz wybrane salony Royal Collection, w których Olsen posiada stoiska sprzedażowe.
Oferta marki skierowana jest do kobiet aktywnych zawodowo, poszukujących jakości i wygody. Przekrój wiekowy jest bardzo szeroki. Dzięki temu, że kolekcje są uniwersalne i ponadczasowe, a obok klasycznej elegancji, Olsen posiada niezwykle bogatą ofertę typowo casualową, marka trafia w gusta zarówno mam, jak i córek. Dużym udogodnieniem jest także szeroka rozmiarówka od 34 do 48.
Tagi: