-
Nasz salon w Pasażu Łódzkim przeszedł gruntowną przemianę.
Stworzono go w oparciu o nową aranżację przyjazną klientkom. Znajdziemy
tam wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym jedną
dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby
towarzyszącej. Przestronne miejsce salonu sprawia, że zakupu w nim są
prawdziwą przyjemnością. – mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Oferta
marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku
życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej
elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie
niezależnie od okazji.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque
należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma
metraż od 100 do 130 m kw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców.
Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1000 zł do 2 500
zł na 1 m kw. netto.
Tagi: