Promod, francuska marka odzieży damskiej, posiadająca aktualnie ponad 1000 sklepów na całym świecie, w tym również w Polsce, kontynuuje proces rebrandingu zapoczątkowany w bieżącym roku. Zmiany dotyczą modyfikacji logo marki, jak również remodelingu samych salonów sieci.
Promod Boutique Française, poprzez dodanie słowa „française” (francuski) do swojego logo, chce odwołać się do popularnego skojarzenia Francji – stolicy mody, z francuskim szykiem i elegancją, która stoi w opozycji do tandetności i niekończącą się pogonią za trendami.
W związku z trwającym procesem zmiany aranżacji wnętrz w sieci Promod, z końcem sierpnia nowe oblicze zyskał salon w warszawskiej galerii zlokalizowany przy ul. Wołoskiej. Otwarcie butiku po renowacji miało miejsce 26 sierpnia.
Promod został stworzony 40 lat temu przez Francisa Charlesa Polleta, który nadal jest głównym akcjonariuszem i prezesem rady zarządczej. Pod szyldem marki funkcjonuje obecnie 1050 sklepów w ponad 50 krajach świata, przy czym tylko 350 z nich znajduje się we Francji. Większość sklepów zlokalizowana jest w innych państwach, dostarczając 60% obrotu.
Tagi: