Salon polskiej marki OCHNIK w centrum handlowym Focus Mall Bydgoszcz, należącym do Atrium Poland, zmienia lokalizację i powiększa swoją powierzchnię. Otwarcie w nowym formacie zaplanowane jest wrzesień br.
OCHNIK to jedna z czołowych polskich marek, zajmujących się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości odzieży, akcesoriów i galanterii skórzanej. Sieć istnieje na rynku od ponad 26 lat i posiada ponad 80 punktów sprzedaży w prestiżowych lokalizacjach w każdym województwie, wliczając w to kluczowe dla rynku centra i galerie handlowe. W asortymencie marki znajdują się m.in. elegancka odzież wierzchnia, obuwie damskie, spódnice, torebki, wyroby galanteryjne, jak również wysokiej jakości torby i walizki podróżne. Salon sieci OCHNIK w Focus Mall Bydgoszcz zostanie przeniesiony i powiększony – jego powierzchnia po relokacji wyniesie ponad 130 m kw. Otwarcie nowego salonu zaplanowane jest na 24 września 2015.
– Zmiana ta umożliwi nam jeszcze lepszą i nowocześniejszą ekspozycję towaru. Dodatkowa przestrzeń pozwoli na rozszerzenie oferowanego asortymentu, a także będzie niewątpliwym udogodnieniem dla klientów, dla których poruszanie się po salonie w nowej odsłonie będzie wygodniejsze i bardziej intuicyjne. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spodobają się naszym klientom, a także przełożą się na zwiększone wyniki sprzedaży oraz odwiedzalności naszego salonu – komentuje Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.
Marka OCHNIK w sposób znaczący wzmacnia tenant mix obiektu zarówno w segmencie fashion, jak i obuwia i galanterii skórzanej. W chwili obecnej współtworzą go takie brandy, jak: Ryłko, Venezia Pierre Cardin, Hexeline, Deni Cler Milano, Hugo Boss, Gino Rossi, WITTCHEN czy Wojas.
Tagi: