Showroomy stanowią całkowite przeciwieństwo masowej ofercie odzieży sklasyfikowanej według rozmiarów, kolorów i rodzajów lub stosów pudełek z butami. Ekspozycja towarów w showroomie jest wysmakowana, starannie zaaranżowana, subtelna i z klasą. Podkreśla walory prezentowanych ubiorów, wydobywa istotne szczegóły i przemawia do wyobraźni klientów.
Młodzi na start
Nowy
showroom - POP UP MODO - jest nowoczesnym butikiem prezentującym
autorskie kolekcje młodych projektantów, wśród których nie zabraknie
finalistów Projektu Runway emitowanego na kanale TVN, jak np. Jacob czy
Liliana Pryma. Obok nich swoje projekty zaprezentują: Gosia Strojek,
Edyta Pietrzyk, Julia Pokrywka, Anna Feledyk, Anna Cichosz i wielu
innych młodych, zdolnych wybijających się designerów. Natomiast w
strefie Art Fashion swoje kolekcje pokażą m. in. Łukasz Jemioł, znany
duet Paprocki&Brzozowski, Natasha Pavluchenko, Teresa Rosati i inni
topowi projektanci.
MODO ceni zarówno tych znanych, jak i młodych projektantów oraz ich potencjał, który przekłada się na oryginalne, nietuzinkowe projekty, indywidualne rozumienie potrzeb klienta i niestandardowe podejście do mody.
Showroom czy pokaz?
Tradycją
świata mody są pokazy nowych kolekcji na nadchodzący sezon, na które
zapraszane są znane nazwiska, liczące się w modowej branży. Kolekcje
prezentowane są przez topowe modelki, a pokazy organizowane są z
rozmachem, bogatą oprawą, w tym medialną, poprzedzone wieloma
zapowiedziami. Showroomy nie wpisują się w tę tendencję, a jednak ich
dotarcie do potencjalnych klientów można uznać za szersze i lepiej
dopasowane. Podczas gdy na pokazy chodzą gwiazdy filmowe i redaktorzy
czołowych magazynów mody, do showroomu może przyjść każdy, kto jest
zainteresowany modą autorską, ciekawymi projektami, niebanalnymi
stylizacjami i świeżym spojrzeniem na modę. Klienci odwiedzający MODO
Domy Mody będą mieli okazję poznania młodych projektantów, zaznajomienia
się z ich twórczymi pomysłami, wysłuchania cennych wskazówek
dotyczących poszczególnych stylizacji i kupienia tego, co im się
najbardziej spodoba.
Moda w MODO
Prezentacja
nowych kolekcji, zestawów czy stylizacji w showroomie ma za zadanie
zachęcić klientów do zakupu, lecz również wprowadzić ich w świat mody.
Służą temu starannie dobrane detale pomagające zaaranżować przyjazne i
przyjemne wnętrze, w którym klient czuje się swobodnie i z chęcią
zajmuje się atrakcyjnymi ubiorami, czy butami, dopasowując je do swoich
wyobrażeń i preferencji zakupowych. Wnętrze POP UP MODO zostało
niezwykle starannie zaprojektowane. Króluje w nim minimalizm,
nowoczesność i funkcjonalność. Ciepłe kolory ścian i miękka barwa
światła tworzą klimat pozwalający jak najlepiej zaprezentować modną
odzież i obuwie.