Polska marka odzieżowa Quiosque konsekwentnie realizuje strategię dynamicznego rozwoju i właśnie powiększyła sieć o kolejny salon. Nowy sklep otwarto w Grójcu, w centrum handlowym przy ul. Armii Krajowej 50. Lokal zajmuje powierzchnię blisko 160 m kw.
Jest to pierwszy lokal Quiosque w Grójcu. Lokalizacja świetnie wpisuje się w strategię marki, która chce być blisko swoich klientek, zarówno tych z dużych miast, jak i mniejszych miejscowości.
Sklep w Grójcu został zaaranżowany według najnowszego konceptu marki Quiosque. Przewiduje on wiele udogodnień dla odwiedzających, umożliwia klientkom komfortowe zakupy. Można tam znaleźć większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.
-
Jesteśmy dumni z tego, iż udaje się nam realizować przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci. Do końca roku planujemy jeszcze kilkanaście otwarć nowych salonów. Cieszymy się także z tego, że mieszkanki Grójca nie będą już musiały jeździć do innych miast po to, aby zrobić zakupy w Quiosque. Mamy nadzieję, że szybko zyskamy ich sympatię – mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie niezależnie od okazji.
Tagi: