Nowe wnętrza, nowe logo - w Galerii Jurajskiej zachodzą spore zmiany

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-22 | 12:58
Galeria Jurajska się modernizuje. W centrum już pojawiły się interaktywne infokioski oraz ledowe oświetlenie parkingu, liftingowi poddano także logo. A to dopiero początek zmian. Jeszcze w październiku rusza przebudowa całej strefy restauracyjnej tzw. food court oraz toalet. Będą to największe tego typu prace od otwarcia Jurajskiej 6 lat temu.
Strefa food court jak modna restauracja
Galeria Jurajska odświeża swój wizerunek i wnętrza. Od kilku miesięcy w centrum handlowym trwają prace modernizujące to największe centrum handlowe w Częstochowie. Jeszcze w październiku ruszy przebudowa strefy restauracyjnej - zapowiada dyrekcja.
Wymienione zostaną krzesła i stoliki, metamorfozie ulegnie także aranżacja całej strefy. Pojawi się podwieszany sufit oraz nowe lampy w industrialnym klimacie. Cała strefa zostanie także odgrodzona od pasażu specjalnymi przepierzeniami. Nowością będą sofy w tej części obiektu. W zamyśle projektantów nowy design strefy ma podkreślić restauracyjny klimat.
- Strefa food court będzie wyglądała bardziej jak restauracja, niż wyspa z krzesłami i stolikami. Zależało nam na tym, żeby przenieść klimat modnych lokali z Los Angeles i Nowego Jorku do wnętrza galerii handlowej. Stąd designerskie przepierzenia, nowoczesne wzornictwo mebli, kolorystyka, a także grafiki XXL, które wypełnią jedną ze ścian. Odświeżona strefa posłuży ośmiu restauracjom, jakie znajdują się w jej otoczeniu - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Eko światła, logo i nowy system komunikacji
Ale przebudowa strefy gastronomicznej to nie jedyna zmiana. Na pasażu już stanęły specjalne infokioski. Wkrótce dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający galerie będą mogli wyszukać na nich sklepów, wydarzeń i promocji. Infokioski posłużą także do organizacji akcji prosprzedażowych. W sumie na terenie obiektu postawiono 7 tego typu urządzeń. To pierwsze takie rozwiązanie w galerii handlowej w Częstochowie.
Metamorfozie uległy także oznaczenia wewnątrz galerii. Nowy system komunikacji objął m.in. alejki, klatki  schodowe oraz łączniki między galerią a parkingami. Ma on ułatwić klientom poruszanie się po galerii.
Zmiany zaszły także na parkingu podziemnym. Wymieniono tam tradycyjne oświetlenie na dające więcej światła oświetlenie LED. Nowe eko-rozwiązanie ma zapewnić galerii oszczędności, a także zdecydowanie podnieść widoczność i bezpieczeństwo na parkingu. - Parking jest dziś tak jasny, że bez problemu możemy na nim zrobić makijaż - żartuje Katarzyna Korpak.
To pierwsze tak duże metamorfozy Galerii Jurajskiej od jej otwarcia 6 lat temu. Powód? - Do Jurajskiej nie wpada się już na szybkie zakupy. Wiele osób spędza tutaj całe godziny robiąc zakupy, ale także korzystając z usług, kina i restauracji. Ta zmiana podejścia do centrum skłoniła nas do liftingu galerii. Dotyczy to zarówno odświeżenia food court, jak również tego jak chcemy być postrzegani - mówi Katarzyna Korpak.  Stąd też m.in. zmiana logotypu. Uporządkowana została w nim kolorystyka, pojawił się także nowy, charakterystyczny znak „GJ”. Zmieniono także typografię. - Nowe logo jest świeże i minimalistyczne, kojarzy się z modową marką, jest także zdecydowanie bardziej wyraziste - mówi Katarzyna Korpak.
Nie tylko zmiany wystroju
Za metamorfozą Jurajskiej stoją także bardzo konkretne zmiany w ofercie centrum, jakie zaszły w ciągu ostatniego roku. W galerii pojawiło się zdecydowanie więcej marek modowych (m.in. Monnari, Greenpoint, New Balance, GreyWolf/Cotton Club czy Reporter Young), rozszerzono także ofertę wyposażenia wnętrz, zarówno o marki takie jak Tescoma, Cook&More i English Home, jak również o sklep wielkopowierzchniowy Jysk. W centrum pojawił się także plac zabaw „Bajkowy Labirynt”.
- Nowa oferta, bardziej life stylowa skłoniła do zakupów w Jurajskiej osoby, które do tej pory preferowały Katowice lub Łódź. Zmiany, które wprowadzamy, są więc częściowo podyktowane dalszym dopasowaniem się galerii do potrzeb bardzo wymagającej klienteli, która w Częstochowie oczekuje tego samego, co w galeriach w miastach ościennych - mówi Katarzyna Korpak.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-02-13 do 2016-02-14

Nowe wnętrza, nowe logo - w Galerii Jurajskiej zachodzą spore zmiany

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.