Grupa niezwykłych, wpływowych Brytyjek zajęła właśnie miejsce swoich poprzedniczek i na nowo zdefiniowała charakter kampanii Marks & Spencer – „Britain’s Leading Ladies" - kolekcji na sezon wiosna-lato 2014.
Międzynarodowa supermodelka, ikona muzyki pop, działaczka społeczna, aktorka wyróżniona nagrodą BAFTA i uznana inżynier, to tylko niektóre spośród kobiet, które wzięły udział w sesji zdjęciowej Marks & Spencer, promującej kolekcję na ten sezon. Autorką zdjęć jest legendarna już fotograf – Annie Leibovitz.
Gwiazdy kampanii wywodzą się z różnych środowisk, wykonują różne zawody, mają odmienne pasje, to co je łączy to świadomość własnego stylu i imponujące dokonania. Czy to przez bezinteresowną pracę na rzecz innych, przedsiębiorczość, innowacyjność, czy też śmiałe wyznaczanie nowych trendów, każda z nich jest na swój sposób niezwykła i inspirująca. Kampanią Britain’s Leading Ladies, Marks & Spencer składa hołd tym wspaniałym kobietom, ich pięknu i niezwykłym osiągnięciom.
– Nasza wiosenno-letnia kampania jest odbiciem kobiecego piękna i hołdem dla jego dokonań. Charyzmatyczne liderki kampanii reprezentują współczesne brytyjskie kobiety, ich wyjątkowość i różnorodność. Łączą je niezwykłe dokonania, ale i świadomość istniejących między nimi różnic – mówi dyrektor ds. strategii i rozwoju M&S, Patric Bousqet-Chavanne.
– Jako demokratyczna marka, przeznaczona dla kobiet w różnym wieku i na różnych etapach życia, naturalnie promujemy taki właśnie obraz kobiecości – dodaje.
Kolekcja ubrań prezentowanych w kampanii dostępna będzie tylko w wybranych, najlepszych sklepach M&S. W Polsce będzie to sklep w warszawskich Złotych Tarasach.
Tagi: