Tej jesieni sieć Mango postawiła na znane twarze. W kampanii męskiej kolekcji hiszpańskiej marki pojawił się Zinedine Zidane, natomiast damską kolekcję reprezentuje brytyjski duet Cara Delevingne i Kate Moss.
Korzystając z zainteresowania paryskim tygodniem mody Mango postanowiło przedstawić piłkarza jako twarz jesienno-zimowej kolekcji marki podczas Paris Fashion Week. Zidane w charakterystycznym nonszalanckim stylu odpowiadał dziennikarzom na pytania związane z jego współpracą z popularną sieciówką. -
Nie chciałbym się powtarzać, ale naprawdę podoba mi się zimowa kolekcja. Jest prosta, dobrze skrojona i oferuje wiele możliwości. Dokładnie tak jak lubię. - komentuje piłkarz. Całość kolekcji utrzymana jest w stonowanych barwach beżu i khaki oraz całej gamie szarości.
W innej stolicy mody, podczas mediolańskiego tygodnia mody damską kolekcję reklamowały ikony mody Cara Delevingne i Kate Moss.Wybierając te reprezentantki dwóch generacji Mango pokazało, że potrafi projektować dla kobiet w każdym wieku, a kolejnym dowodem na to, że działają z duchem czasu było "otagowanie" kampanii hasłem #somethingincommon. Dzięki temu hashtagowi miłośnicy marki mogą wrzucać do sieci zdjęcia, które mają coś wspólnego z marką lub jej konkretnym produktem.
Mango jest hiszpańską firmą, która powstała w 1984 roku. Sprzedaje odzież i akcesoria damskie i męskie. Obecnie posiada ponad 2,6 tys. sklepów w 107 krajach.
Tagi: