Duży salon sportowy 4F, markowy sklep odzieżowy My Shop oraz drogeria Endorphine. To najnowsze propozycje Agory Bytom. Śląska galeria nie przestaje się rozwijać i wprowadza do swojej oferty kolejne marki. A to jeszcze nie koniec zmian.
Największa galeria handlowa w Bytomiu wprowadza kolejne nowości – właśnie podpisała umowę z polską marką 4F. To wiodąca sieć sklepów z odzieżą i akcesoriami sportowymi i turystycznymi. Zaopatrują się w niej zarówno profesjonaliści, jak i pasjonaci sportu. W Agorze Bytom sklep 4F zajmie powierzchnię 140 mkw.
Goście galerii już od 4 kwietnia mogą korzystać z bogatej oferty My Shop, który zajmuje powierzchnię aż 243 mkw. My Shop to sklep oferujący markową odzież i obuwie takich światowych gigantów, jak Nike, PUMA, Reebok, czy adidas w atrakcyjnych cenach. Z kolei we wtorek 15 kwietnia otworzył się sklep z obuwiem dziecięcym Befado (na poziomie +1),
a już następnego dnia sklep z kosmetykami Endorphine (na poziomie -1).
-
Wprowadzamy marki, które znakomicie uzupełnią naszą dotychczasową ofertę. Warto podkreślić, że w dużej części są to polskie firmy – mówi Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom. –
Ciągle pracujemy nad tym, żeby oferta była najlepiej dopasowana do potrzeb naszych gości i spełniała wszelkie ich oczekiwania.
Niedawno Agora Bytom zapewniła swoim gościom bezpłatny parking. Zaoferowała także atrakcyjny abonament dla osób, które chcą tam parkować na co dzień, np. pracownicy okolicznych biur. Kolejnym udogodnieniem jest EcoMyjnia, która została uruchomiona na parkingu 15 kwietnia.
Ostatnie kilka miesięcy to dla Agory Bytom nieustający rozwój. Do listy najemców dołączył Lavard i Tatuum. Niedługo później w galerii pojawiła się kawiarnia KBM Line. Powiększyła się również oferta rozrywkowo-usługowa. W grudniu otwarte zostało centrum rozrywki Pin-Up!, w którym znalazło się miejsce m.in. na klub i kręgielnię. Od początku stycznia klienci Agory Bytom mogą korzystać z usług Poczty Polskiej.
Tagi: