Marka 4F do końca bieżącego roku otworzy 10 sklepów w nowych lokalizacjach. Począwszy od pierwszego tygodnia listopada do grudniowych zakupów świątecznych włącznie, na mapie handlowej 4F przybędzie 10 nowych punktów sprzedaży.
-
Zgodnie z obraną strategią, rok 2015 marka 4F zakończy działalnością blisko 170 salonów – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor rozwoju i inwestycji firmy OTCF S.A. –
Natomiast na przestrzeni dłuższego okresu planowania chcemy stworzyć sieć złożoną ze 190 – 200 sklepów w Polsce.
Nowe salony rozpoczną swoją działalność kolejno: 5 listopada w debiutującym centrum handlowym w Stalowej Woli przy zbiegu ulic Podskarpowej oraz Chopina, dzień później w Galerii Jastrzębie w Jastrzębiu Zdroju i tego samego dnia w poznańskiej Plazie. Kolejny tydzień miesiąca przyniesie nowy salon w powstającej właśnie przy ul. Wojska Polskiego galerii w Bydgoszczy (13.11). Natomiast na koniec listopada zaplanowano otwarcie nowych salonów w CH Klif w Gdyni i galerii w Kołobrzegu położonej przy ul. Armii Krajowej (27.11), zaś dzień później, wznowi swoją działalność salon 4F w galerii w Myślenicach w nowej, większej lokalizacji. W grudniu, tuż przed mikołajkami (4.12) zostanie otwarty powiększony sklep w toruńskiej Plazie oraz całkiem nowa powierzchnia w słupskiej galerii handlowej położonej przy ul. Szczecińskiej. Łączna powierzchnia otwieranych salonów wyniesie blisko 1800 mkw, a suma nowych lokalizacji wzrośnie do 168 salonów w całym kraju.
Firma OTCF S.A., właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty marki to połączenie jakości, technologii i atrakcyjnego wzornictwa. Oferta doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają różne dyscypliny sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale. W ubraniach 4F występowali i sięgali po medale sportowcy podczas Igrzysk Olimpijskich w Vancouver 2010, Londynie 2012 i Sochi 2014. W strojach marki zobaczymy również zawodników podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 oraz na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pyeongchang w 2018 roku. 4F jest znakiem rozpoznawczym produktów łączących jakość, technologię, nowoczesne materiały i modne wzornictwo.
Tagi: