CBRE, firma zarządzająca Ferio Legnica podkreśla, że poszerzenie oferty o nowe marki odzieżowe, jakimi są Signity i Szachownica, jest konsekwencją realizacji strategii zarządzania obiektem.
Signity to przedstawiciel polskiego rynku. Firma powstała z myślą o wszystkich o tych, którzy pasjonują się modą i szukają własnego stylu. Firma promuje niezależność, prowadzenie aktywnego stylu życia, ceni klasę, szyk i bycie sobą. Także mamy znajdą w Signity ofertę przygotowaną z myślą o podkreśleniu ich urody i wyjątkowości.
Nazwa sklepu pochodzi od słowa „signity”, co oznacza „wyraź się”. -
Odzież to dla nas coś więcej niż okrycie, to sposób na wyrażanie siebie. Właśnie to chcemy przekazać w naszym asortymencie. Kochamy to, co robimy i wiemy, że razem z klientami możemy kształtować trendy mody - twierdzą właściciele Signity.
Drugim z nowych najemców Ferio Legnica jest marka Szachownica, która tworzy nowoczesną, ogólnopolską sieć salonów odzieżowych. Kolekcje oferowane w sklepie skierowane są do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Najmodniejsze ubrania, bielizna i akcesoria dobierane są w taki sposób, by cała rodzina mogła znaleźć to, czego potrzebuje, by wyrazić swój styl w zgodzie z trendami. Ogromną rolę wśród priorytetów marki odgrywają cena i jakość.
Kolejną zmianą w Ferio Legnica jest powiększenie salonu marki Monnari, który przeniósł się pod koniec września do nowego, większego lokalu. Salon ma nowy design i stylistykę, a dzięki większej powierzchni oferowane w nim produkty zostały doskonale wyeksponowane.
Warto przypomnieć, że centrum handlowe Ferio Legnica zostało uruchomione w marcu 2007 roku. Obecnie wśród najemców, poza hipermarketem Tesco znajdują się m.in.: Apart, Deichmann, Dexxen, Drogeria Natura, Goodday Market, In Medio, Kajman Shoes, KiK, plac zabaw Kinderplaneta, Kolporter, Meta, Monnari, My Shop, Omega Optyk, Pepco, Salon obuwia K. Koszut.
Tagi: