Od 1 października 2015 r. logo biura podróży Neckermann, jednej z największych marek turystycznych w Europie, w tym także w Polsce, uległo zmianie. Miejsce znanej turystom żółtej „N-ki” zajęło Słoneczne Serce. Rebranding jest ważnym krokiem transformacji w grupie Thomas Cook, która w ramach strategii kontynuuje jednoczenie marek pod jednym, wspólnym logo.
1 października zmieniło się logo biura podróży Neckermann Polska. Miejsce charakterystycznej litery „N”, która identyfikowała touroperatora w Polsce od 20-lat, zajmuje Słoneczne Serce. To symbol najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group, do którego należy Neckermann. Nowe, nowoczesne logo jest znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak: zaufanie, troska i orientacja na klienta. Unifikacja jest istotnym elementem strategii rentownego wzrostu grupy oraz obietnicą bycia dla klienta zawsze, wszędzie i w każdej sytuacji.
-
Słoneczne Serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki - powiedział Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska. -
To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnego touroperatora z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta - dodaje.
Rebranding obejmie także Neckermanna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. Poszczególne kraje ogłoszą zmianę logo od października do grudnia w zależności od premiery katalogów z ofertą na Lato 2016.
-
Jest to ważny krok dla grupy Thomas Cook, która kontynuuje jednoczenie i unifikację marek pod wspólnym logo - Słonecznym Sercem będącym naszym symbolem zaufania klientów. Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy. Neckermann ze swoim doświadczeniem i pełną sukcesów historią z pewnością będzie w tych krajach godnym ambasadorem Słonecznego Serca – powiedział Tim Van Genechten, szef brandingu Thomas Cook Group.
Tagi: