Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortymentu. Już wkrótce w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach pojawią się nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik Home.
Pierwsza kategoria udostępniona Klientom to produkty dedykowane dzieciom. W ofercie „Dziecko” znaleźć można zabawki i gry, akcesoria szkolne, a także wózki i foteliki samochodowe. W planach są już kolejne: „Dom”, „Ogród”, „Uroda”, „Zdrowie”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” i „Moda”. Łącznie znajdzie się w nich kilkanaście tysięcy produktów.
-
Komputronik Home będzie integralną częścią oferty dostępnej w sklepie internetowym Komputronik.pl, pewnego rodzaju submarką. Produkty z tych kategorii pojawią się także w wybranych salonach stacjonarnych – wyjaśnia Joanna Tobiszowska, dyrektor marketingu Komputronik S.A. -
Już dawno wyszliśmy poza ofertę sprzętu IT. Stale rozszerzamy segment AGD i RTV, a teraz w naszym sklepie będzie można znaleźć przedmioty niezbędne w codziennym życiu, często w promocyjnych cenach. Wejście w nowe kategorie produktowe jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku i oczekiwania klientów, którym zależy na szybkich zakupach w komfortowych warunkach – dodaje.
W ramach stałej oferty Komputronik Home będą organizowane specjalne, czasowe akcje promocyjne. Wybrane produkty z określonej kategorii będzie można nabyć w obniżonych cenach. Akcje będą obowiązywać w z góry określonych terminach lub do wyczerpania puli towarów.
W dostępnym do 1 listopada pasażu promocji z kategorii „Dziecko”, rodzice znajdą to, co przydatne ich pociechom, poczynając od niemowląt, a kończąc na nastolatkach. Produkty z oferty Komputronik Home do końca roku mają pojawić się także w warszawskim i poznańskim salonie Megastore oraz w 20 większych salonach w całej Polsce, w których obecnie znajduje się ekspozycja sprzętu RTV i AGD.
Tagi: