Castorama Polska zapowiedziała budowę i wynajem nowego centrum dystrybucyjnego w Strykowie o powierzchni 100 tys. m kw. Decyzja o realizacji inwestycji wynika ze wzrostu sprzedaży, którą odnotowuje Castorama, jak i dalszych planów rozwoju spółki.
Obecna na polskim rynku od 20 lat Castorama Polska stale rozwija swoją sieć sprzedaży i zaplecze logistyczne. Lider wśród sklepów DIY/home improvement w naszym kraju zakończył ubiegły rok 10% wzrostem sprzedaży i zwiększył swój udział w rynku. Dalszy rozwój Castorama Polska związany jest z realizacją obecnej strategii grupy Kingfisher – „One Kingfisher”. Zgodnie z jej założeniami, wszystkie spółki będące częścią grupy, współpracują ze sobą m.in. w obszarze łańcucha dostaw, aby zapewnić klientom we wszystkich krajach jak najlepszą ofertę produktów i usług związanych z budową, remontami i urządzaniem domów, jak również aranżacją ogrodu.
Nowe centrum dystrybucyjne będzie odpowiedzią na nasze rosnące potrzeby związane ze strategią wspólnych zakupów dla Grupy Kingfisher, zgodnie z którą współpracujemy zarówno z dostawcami z Polski, jak i z wielu innych części świata. Dzięki temu magazynowi będziemy również w stanie w jeszcze większym stopniu realizować nasze zobowiązania wobec klientów – zapewnić im jak najlepszą dostępność oferty i atrakcyjne ceny
– mówi Krzysztof Maśny, Dyrektor ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw w Castorama Polska.