Właśnie ruszyła nowa wersja oficjalnej strony internetowej sieci sklepów
Biedronka. Oprócz zmienionego wyglądu, internetowy serwis Biedronki
zyskał dodatkowe funkcjonalności, m.in.: podpowiedź lokalizacji
najbliższego sklepu oraz możliwość tworzenia list zakupów. Strona
została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych
przez osoby niewidome i niedowidzące.
Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze dopasowanie strony internetowej do potrzeb klientów - zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych jak i urządzenia, z którego korzystają.
Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.
Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, tj.: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.
Serwis internetowy Biedronki dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.
Tagi: