Perfumeria Douglas została przeniesiona z poziomu -1 na 0 i obecnie znajduje się w jednym z centralnych miejsc Blue City. Nowy sklep o formacie medium i powierzchni 264 mkw. jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. W nowej perfumerii na klientów czeka szeroki wybór luksusowych i popularnych marek kosmetycznych, w tym tych dostępnych wyłącznie w sieci perfumerii Douglas (m.in.: Sensai, Tom Ford, Michael Kors, Clarins, Collistar, Alterna). Wkrótce w asortymencie perfumerii pojawią się także dwie marki makijażowe - MAC oraz Laura Mercier.
W nowo otwartej perfumerii dostępna będzie także oferta usług kosmetycznych: bezpłatne konsultacje makijażowe, zapachowe i pielęgnacyjne, makijaż dzienny i okazjonalny oraz manicure i zabiegi na dłonie. Nowością będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami i stanowiskami dla sześciu osób.
– W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w perfumerii w Blue City – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Tagi: