26 września br. Olsen otworzył salon o powierzchni 118 m kw. we wrocławskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Legnickiej. Salon, który znajduje się na pierwszym piętrze, został zbudowany w najnowszym koncepcie. Zmianie uległy wszystkie elementy wystroju wnętrza, dzięki czemu powierzchnia jest zagospodarowana funkcjonalnie i w najwyższym komforcie. Jasne kolory ścian, mebli oraz podłogi rozświetlają i powiększają optycznie przestrzeń a wykorzystane dodatki dekoracyjne nadają niepowtarzalny charakter. Wraz z konceptem wprowadzone zostało również nowe logo Olsen. Rebranding będzie dotyczył także funkcjonujących sklepów i zostanie rozłożony w czasie. A już wkrótce, w listopadzie tego roku kolejny salon w nowej odsłonie rozpocznie działalność warszawskiej galerii przy ul. Wołoskiej.
Sieć marki Olsen aktualnie liczy 19 salonów firmowych, z czego 3 to outlety. Kolekcje dostępne są również w sieci sprzedaży Royal Collection oraz w ponad 40 punktach partnerskich.
Obecnie sprzedawana kolekcja jesień/zima 2015 bogata jest w dzianiny, które od zawsze znajdują szczególne miejsce w ofercie marki Olsen. Szeroka oferta swetrów i bluzek, a także spodni, żakietów okryć wierzchnich pozwala spełnić oczekiwania klientek wymagających niekwestionowanej jakości i elegancji, ale również propozycji strojów na weekend.
Od grudnia 2013 r. Olsen jest częścią Veldhoven Group, posiadającej w swoim portfolio takie marki jak: Turnover, Dept i Sandwich, tworzące atrakcyjną ofertę skierowaną do kobiet w każdym wieku i na całym świecie.
Tagi: