Do ponad 70 marek dostępnych na wyłączność w sieci perfumerii Douglas dołączyła Laura Mercier – kultowa marka wizażystów amerykańskich gwiazd, dotychczas obecna tylko w ekskluzywnych domach towarowych na świecie.
Laura Mercier uzupełnia bogate portfolio selektywnych marek dostępnych tylko w Douglas – makijażu Giorgio Armani Cosmetics i Bobbi Brown, pielęgnacji La Mer, zapachów Michela Korsa i Toma Forda. -
Są to kosmetyki wybierane przez naszych najbardziej wymagających klientów ceniących luksus i najwyższej jakości produkty. Tym bardziej cieszymy się, że możemy zaproponować im Laurę Mercier, zupełnie nową markę, która dotychczas nie była dostępna w Polsce – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
-
Wybraliśmy Douglas, ponieważ jako jedyny z naszych partnerów handlowych był w stanie zaproponować nam niestandardową ekspozycję w swoich perfumeriach oraz profesjonalny serwis, którego wymagają marki luksusowe – mówi Krzysztof Szewczyk, właściciel Baltic Company i dystrybutor marki w Polsce. Świat Laury Mercier prezentowany jest w perfumeriach w koncepcie shop in the shop – wydzielonych stref z meblową aranżacją, w których można skorzystać z bezpłatnych konsultacji, a także zapoznać się z bogatą ofertą kosmetyków makijażowych i pielęgnacyjnych. -
W ten sposób możemy oferować klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które tak cenią Polacy – dodaje Agnieszka Mosurek-Zava.
Do końca 2014 roku Laura Mercier dostępna będzie w kilkunastu perfumeriach Douglas w całej Polsce. Kosmetyki te można również kupić w e-perfumerii Douglas.
Laura Mercier to luksusowe kosmetyki do makijażu i pielęgnacji stworzone w 1996 r. przez francuską makijażystkę Laurę Mercier, której ambicją było osiągnięcie efektu, nieskazitelnej skóry. Zdaniem Laury to właśnie perfekcyjna cera (the flawless face) jest najważniejszym elementem makijażu.
Tagi: