20 kwietnia firma zatrudniająca 16 500 pracowników w całej Polsce rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. McDonald’s z dumą prezentuje przedstawicieli młodego pokolenia, tych którzy realizują się i osiągają sukcesy. Produkcja kampanii zrealizowana została z udziałem autentycznych menadżerów restauracji, reprezentantów blisko 3 500 menadżerów pracujących w restauracjach sieci w całej Polsce.
Na kampanię wizerunkową „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce” składają się 30-sekundowy spot reklamowy, nowa odsłona strony internetowej oraz różnego typu działania medialne prowadzone w prasie, internecie, mediach społecznościowych. Będący osią kampanii spot podkreśla istotną rolę jaką odgrywają młodzi ludzie, menadżerowie McDonald’s, w pełni odpowiedzialni za prowadzenie ponad 330 restauracji firmy w Polsce.
Kampania „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce” to także premiera nowej, całkowicie zmienionej strony internetowej mcdonaldspraca.pl poświęconej możliwościom zatrudnienia i kariery w firmie. Prezentowane są tam nie tylko ważne z punktu widzenia użytkowników informacje praktyczne o pracy w firmie i rozwoju zawodowym. Można tam znaleźć także dane statystyczne w odniesieniu do pracowników sieci.
Tagi: