Me. By me to platforma internetowa, dzięki której wszyscy klienci i miłośnicy mody mogą brać aktywny udział w tworzeniu lookbooka TK Maxx na sezon wiosna/lato 2014. Wystarczy zamieścić swoje zdjęcie na #Mebyme w unikatowej stylizacji i zbierać głosy internautów. Osoby, których zdjęcia zostały dotychczas najlepiej ocenione zaproszone zostały do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej promującej najnowszą kolekcję TK Maxx, która odbyła się w Kapsztadzie. Podczas wyprawy każda osoba biorąca udział w kampanii mogła rozwijać własny styl i bawić się modą. Efekty współpracy marki i klientów zostały zameszczone na platformie Me. By me oraz stronie internetowej tkmaxxx.pl.
W drugiej odsłonie akcji marketingowej Me. By Me. marka zaprasza wszystkich klientów do udziału w modowym konkursie. Aby wziąć w nim udział wystarczy przyjść do TK Maxx przy ulicy Marszałkowskiej 104/122 w sobotę, 10.05 lub w niedzielę, 11.05 w godzinach otwarcia sklepu i wybrać dowolne rzeczy z asortymentu sklepu, stworzyć własną, unikatową stylizację, która zostanie sfotografowana w specjalnie przygotowanej fotobudce. Najciekawsze zdjęcia zostaną zamieszczone na profilu marki na Facebooku oraz na #MebyMe. Spośród 10 zdjęć, które otrzymają do 16 maja największą liczbę like’ów komisja konkursowa wybierze 3 nagrody o wartości: 1 x 100 PLN, 1 x 200 PLN oraz aż 1 x 1000 PLN na zakupy w sklepach TK Maxx. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 21 maja.
Tagi: