Nowa filozofia i kampania marki Wrangler

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-23 | 12:08
Kultowa amerykańska marka Wrangler wprowadziła wczoraj Born Ready – nową platformę będącą inspiracją do zerwania z codzienną rutyną dzięki nowej linii modnych i zarazem wodoodpornych produktów o nazwie Ready.
Filozofia Born Ready będzie promowana na głównych europejskich rynkach, na których jest dostępna marka Wrangler: w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Hiszpanii, poprzez reklamy w kinach, reklamy zewnętrzne, materiały drukowane, działania z zakresu PR oraz reklamy cyfrowe. Kampanię zapoczątkuje film reklamowy, w którym mieszkańcy miasta wyjeżdżają, by odpocząć na łonie natury, lecz plany krzyżuje im ulewna burza. Są jednak przygotowani na taką ewentualność, ponieważ zgodnie z filozofią marki mają na sobie ubrania Rain Ready i Cold Ready.
Aby wyzwolić w swoich klientach żądzę nowych doświadczeń, Wrangler zaprosił do współpracy znanego miłośnika przygód Alastaira Humphreysa. Z jego pomocą powstały interaktywne mapy online Born Ready Adventures ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania, wybierając rodzaje przygód, które ich interesują – czy to wjazd na rowerze na najwyższy pobliski szczyt, czy spacer po lesie z przyjaciółmi. Wrangler będzie zachęcał użytkowników do dzielenia się swoimi przygodami Born Ready Adventures na internetowej mapie z możliwością zdobycia fantastycznych nagród.
Marka wprowadzi swoją filozofię w życie w serii filmów Born Ready Adventure z udziałem Humphreysa, w których przedstawione zostaną wskazówki, jak przygotować się do codziennej przygody. W wideoprojekcie wystąpią też bloger lifestylowy Kamil Pawelski (autor bloga Ekskluzywny Menel) i niemiecki aktor i prezenter Jochen Schropp, którzy udowodnią, że aby przeżyć coś nowego, wystarczy tylko wyjechać za miasto.
Inspiracją dla zaprojektowania linii Ready był współczesny świat, w którym żyje się szybko. Ubrania z nowej kategorii Performance Denim powstały z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań: wodoodpornej tkaniny Rain Ready i utrzymującego ciepło materiału Cold Ready. Kolekcja powstała z myślą o mieszkańcach miast, którym zdarza się spontanicznie uciec od zgiełku miasta, by spędzić czas aktywnie, nie rezygnując przy tym ze swojego stylu.
- Born Ready to motto marki Wrangler w dzisiejszym świecie. Tempo życia wymusza na klientach potrzebę bycia przygotowanym na każdą ewentualność, dlatego filozofia marki jest im bardzo bliska. Dzięki ubraniom Born Ready mają oni pewność, że tak właśnie jest. Od 1947 r. Wrangler łączy modę z funkcjonalnością, urozmaicając swoje projekty innowacyjnymi rozwiązaniami. Filozofia Born Ready wpisuje się w wartości marki i przesłanie, które ma towarzyszyć całej kolekcji: dobrze wyglądać i ciężko pracować. Wrangler tworzy ubrania dla dynamicznych młodych ludzi, definiując ich styl i dając komfort bycia gotowym na każdą ewentualność - mówi Ilaria Pasquinelli, dyrektor ds. marketingu marki Wrangler w Europie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-01-10 do 2016-01-10

Nowa filozofia i kampania marki Wrangler

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.