Filozofia Born Ready będzie promowana na głównych europejskich rynkach, na których jest dostępna marka Wrangler: w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Hiszpanii, poprzez reklamy w kinach, reklamy zewnętrzne, materiały drukowane, działania z zakresu PR oraz reklamy cyfrowe. Kampanię zapoczątkuje film reklamowy, w którym mieszkańcy miasta wyjeżdżają, by odpocząć na łonie natury, lecz plany krzyżuje im ulewna burza. Są jednak przygotowani na taką ewentualność, ponieważ zgodnie z filozofią marki mają na sobie ubrania Rain Ready i Cold Ready.
Aby wyzwolić w swoich klientach żądzę nowych doświadczeń, Wrangler zaprosił do współpracy znanego miłośnika przygód Alastaira Humphreysa. Z jego pomocą powstały interaktywne mapy online Born Ready Adventures ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania, wybierając rodzaje przygód, które ich interesują – czy to wjazd na rowerze na najwyższy pobliski szczyt, czy spacer po lesie z przyjaciółmi. Wrangler będzie zachęcał użytkowników do dzielenia się swoimi przygodami Born Ready Adventures na internetowej mapie z możliwością zdobycia fantastycznych nagród.
Marka wprowadzi swoją filozofię w życie w serii filmów Born Ready Adventure z udziałem Humphreysa, w których przedstawione zostaną wskazówki, jak przygotować się do codziennej przygody. W wideoprojekcie wystąpią też bloger lifestylowy Kamil Pawelski (autor bloga Ekskluzywny Menel) i niemiecki aktor i prezenter Jochen Schropp, którzy udowodnią, że aby przeżyć coś nowego, wystarczy tylko wyjechać za miasto.
Inspiracją dla zaprojektowania linii Ready był współczesny świat, w którym żyje się szybko. Ubrania z nowej kategorii Performance Denim powstały z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań: wodoodpornej tkaniny Rain Ready i utrzymującego ciepło materiału Cold Ready. Kolekcja powstała z myślą o mieszkańcach miast, którym zdarza się spontanicznie uciec od zgiełku miasta, by spędzić czas aktywnie, nie rezygnując przy tym ze swojego stylu.
-
Born Ready to motto marki Wrangler w dzisiejszym świecie. Tempo życia wymusza na klientach potrzebę bycia przygotowanym na każdą ewentualność, dlatego filozofia marki jest im bardzo bliska. Dzięki ubraniom Born Ready mają oni pewność, że tak właśnie jest. Od 1947 r. Wrangler łączy modę z funkcjonalnością, urozmaicając swoje projekty innowacyjnymi rozwiązaniami. Filozofia Born Ready wpisuje się w wartości marki i przesłanie, które ma towarzyszyć całej kolekcji: dobrze wyglądać i ciężko pracować. Wrangler tworzy ubrania dla dynamicznych młodych ludzi, definiując ich styl i dając komfort bycia gotowym na każdą ewentualność - mówi Ilaria Pasquinelli, dyrektor ds. marketingu marki Wrangler w Europie.
Tagi: