Marka męskiej odzieży Giacomo Conti startuje z ogólnopolskim konkursem dla stylistów "Style makes You think". Jest to kolejna - obok konkursu dla modeli "Zostań Twarzą Giacomo" - wielkiego formatu akcja wizerunkowa spod skrzydła Giacomo Conti, którą będzie można obserwować w 2014 roku.
- Jak każda świadoma marka odzieżowa, świetnie zdajemy sobie sprawę z różnicy pomiędzy literalnym sprzedawaniem ubrań, a sprzedawaniem pewnego określonego stylu. To, w jaki sposób dane ubrania zostaną ze sobą zostawione i z jakimi dodatkami połączone, tworzy zewnętrzny wizerunek mówiący wiele nie tylko o znajomości obecnie panujących trendów czy guście danego człowieka, ale i o sposobie jego bycia. Prawdopodobnie nikt nie wie o tym więcej niż styliści, co czyni ich nadzwyczaj istotną grupą dla branży konfekcyjnej - opowiada o pomyśle na akcję Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu i PR w Giacomo Conti. -
Od dłuższego już czasu notujemy rosnąca ilość zapytań o możliwość wypożyczenia naszych produktów do programów telewizyjnych, różnego rodzaju gal czy sesji fotograficznych - cześć stylistów zdarzyła już nas dostrzec na mocno nasyconym konkurencją rynku. Drugą część zamierzamy zachęcić organizowanym konkursem i nie ukrywamy przy tym, że jesteśmy ciekawi efektów ich kreacji - dodaje.
Pierwszy etap konkursu polega na przesłaniu stylizacji wykonanej z asortymentu Giacomo Conti na temat "Style makes You thing". Z każdego ze sklepów sieci Giacomo Conti uczestnicy konkursu mogą wypożyczyć ubrania potrzebne do stworzenia stylizacji. Termin przesyłania zdjęć trwa do 26 czerwca. Drugi etap konkursu będzie polegał na stworzeniu trzech stylizacji - casualowej, smart casualowej i biznesowej, z określonej puli odzieży.
Nagroda główna dla najlepszego stylisty to 3000 złotych. Do zdobycia są również smarthpone Samsung Galaxy S4 16 GB oraz płatne staże w siedzibie formy Giacomo Conti.
Tagi: