Szersza oferta dla kobiet
Największe centrum handlowe na Śląsku rozbudowuje swoją ofertę. Z początkiem września swój salon w Silesia City Center otwarła marka Gerry Weber. To pierwsze z serii jesiennych otwarć w Silesii. Nowy salon ma powierzchnię 129 m kw.
Gerry Weber to niemiecka marka odzieżowa, dysponująca ponad 800 salonami firmowymi oraz przeszło 2600 butikami, rozmieszczonymi na całym świecie. W jej ofercie można znaleźć nie tylko dzianiny, kurtki, płaszcze, spodnie, bluzki, ale także akcesoria, torby, apaszki, okulary przeciwsłoneczne czy buty.
Ideą marki jest tworzenie dla kobiet aktywnych, ceniących sobie elegancję. Na House of Gerry Weber składają się 4 kolekcje - Gerry Weber, Tajfun, Gerry Weber Edition oraz Samoon by Gerry Webber, mieszcząca rozmiary 42-50.
Najszersza taka oferta na Śląsku
Dla Silesia City Center obecność marki Gerry Weber oznacza, oprócz poszerzenia asortymentu odzieżowego adresowanego do kobiet, także rozbudowanie propozycji popularnych salonów sieciowych, na którą już dziś składa się ponad 50 sklepów.
Warto zaznaczyć, że to najbogatsza oferta wśród śląskich galerii handlowych. W jej skład wchodzą m.in. tak znane marki jak: H&M (największy salon na Śląsku), COS, Medicine, Terranova, New Yorker, Reserved, Mohito, LC Waikiki, Cropp, Zara, Pull&Bear, Bershka, Massimo Dutti, czy Diverse.
-
Dzięki nieustannemu wzbogacaniu propozycji handlowych, a także pozyskiwaniu nowych marek, naszym klientom, możemy obecnie zaoferować najszerszą i jednocześnie najbardziej zróżnicowaną plejadę sklepów sieciowych na Śląsku. Składają się na nią zarówno marki o wieloletniej tradycji, jak i zupełnie nowe propozycje budujące dopiero grono swoich wiernych odbiorców - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
- Otwarcie salonu Gerry Weber uzupełnia wybór salonów sieciowych tworzonych z myślą o kobietach poszukujących ubrań dobrej jakości i w korzystnej cenie. Do tego grona możemy również zaliczyć innych najemców Silesii np. tj. marki Betty Barclay, COS i Massimo Dutti - dodaje.
Tagi: