24 kwietnia Neonet otworzył trzy kolejne sklepy. Tylko od stycznia sieć powiększyła swój zasięg o 20 nowych punktów, w tym o flagowy salon we Wrocławiu oraz trzy salony w Łodzi, sięgając tym samym po nowy segment wielkomiejskich lokalizacji. 24 kwietnia otwarte zostały sklepy w Świebodzicach, Gryficach i Milanówku.
Pod koniec marca Neonet sięgnął po rynek największych lokalizacji. Odbyło się wielkie otwarcie flagowego salonu we Wrocławiu oraz w trzech lokalizacjach w Łodzi. Sieć nie planuje jednak rezygnować z rozwoju w segmencie mniejszych miast.
W kilka tygodni po otwarciu sklepów we Wrocławiu i w Łodzi i w dwa tygodnie po otwarciu salonów w Jeleniej Górze, Żorach, Koszalinie i Cieszynie uruchomione zostały nowe salony mieszczące się przy ulicach: Strzegomskiej 19 w Świebodzicach, Nowowiejskiego 2 w Milanówku oraz Wojska Polskiego 43 w Gryficach.
- Nasza filozofia się nie zmienia. Nadal wybieramy lokalizacje blisko klienta – tak, by w swoim sąsiedztwie mógł zrobić zakupy w standardzie nie ustępującym niczym hipermarketom. Ten model, zakładający modernizację salonów, ciągłe poszerzanie asortymentu, „wydłużenie półki” dzięki platformie internetowej neonet oraz bardzo duży nacisk na eksperckie doradztwo i usługi dodane, od lat sprawdza nam się w mniejszych miastach. Klienci nie muszą jeździć do oddalonych galerii handlowych, żeby obejrzeć i kupić sprzęt – mówi Wojciech Kiestrzyń, wiceprezes zarządu Neonet.
Otwarcia kolejnych salonów Neonet są planowane również w maju.
Tagi: