– Sukcesywnie realizujemy naszą strategię rozwoju, otwierając sklepy-składy pod szyldem Bricoman w największych miastach w Polsce. Aglomeracja trójmiejska to duży i dynamicznie rozwijający się region. Nieprzypadkowo właśnie tutaj otwieramy nasz największy obiekt, gdyż jesteśmy przekonani o sukcesie tej lokalizacji. Dla mieszkańców Pomorza przygotowaliśmy wyjątkowo szeroką ofertę, obejmującą produkty niedostępne w marketach budowlanych, oraz liczne usługi dodatkowe, wspierające proces zakupowy – mówi Arnaud Boule, Dyrektor Generalny Bricoman Polska. – To, co wyróżnia nas na lokalnym rynku, to również dostępność towarów „od ręki” w dużych ilościach, korzystne ceny czy możliwość dokonania samodzielnych zakupów wielkogabarytowych – dodaje.
Bogaty asortyment produktów budowlanych i wykończeniowych w sklepie-składzie Bricoman został poszerzony m.in. o sprzęt ogrodniczy i do nawadniania, artykuły z kategorii Inteligentny Dom, ekspozycję z największą kolekcją skrzydeł i drzwi, podłogi LVT (luksusowe płytki winylowe), artykuły dla branży HoReCa, a także dla osób niepełnosprawnych. Rozbudowano ofertę odzieży BHP, oświetlenia technicznego i domowego, kostki brukowej, gresów i ogrodzeń oraz baterii łazienkowych. Wśród produktów pojawiły się marki, nieobecne w marketach budowlanych innych sieci, np. Caparol, Tres, Kludi, Fakro, Fibaro, Porta, Siniat, Rigips, Rothenberger, Lavor czy Hager Grupe. Wprowadzono również nowe usługi, dotychczas niedostępne w sieci Bricoman, m.in. cięcia płyt i blatów oraz montażu wybranych produktów.