Spółka Intersport Polska wypracowała w marcu 2014 roku przychody netto w wysokości 17,194 mln zł. Są to najlepsze obroty w historii firmy odnotowane w tym okresie. Dynamika sprzedaży rok do roku wyniosła +33% w całej sieci, a na porównywalnych sklepach +29%.
Narastająco od stycznia do marca 2014 roku Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 59,759 mln zł, czyli o 3% więcej w porównaniu do I kwartału 2013 roku. Pomimo słabych wyników sprzedaży odnotowanych w styczniu br. (- 12% r/r), łączne przychody netto za I kwartał 2014 roku są na lekkim plusie (+3% r/r). Jest to głównie zasługa dobrych obrotów w marcu oraz utrzymania znacznej dynamiki sprzedaży w grupach całorocznych.
-
Ze względu na kapryśną zimę od kilku lat pracujemy nad tym, aby skrócić sezon zimowy w salonach Intersport na rzecz wzbogacenia i poszerzenia oferty asortymentu całorocznego. Te zmiany zaprocentowały w tym roku i udowodniły, że możemy uniezależnić się od zimy i zarabiać na sprzedaży grup całorocznych – komentuje Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska S.A.
Marzec jest miesiącem, w którym sieć Intersport Polska zmienia zatowarowanie z zimowego na wiosenny. Asortyment zimowy pozostaje gromadzony w wybranych sklepach i jest dostępny dla klientów, którzy go poszukują. Dzięki tej akcji logistycznej mniejsze sklepy mają możliwość zaprezentowania od razu pełnej oferty z nowej kolekcji. Ta sprawna wymiana kolekcji pozytywnie wpłynęła na osiągnięte przez Spółkę wyniki sprzedaży.
-
Tegoroczny sezon zimowy pokazał, że wprowadzona przez nas zmiana w sposobie zatowarowania sklepów zdaje egzamin. Udało nam się sprzedać większość zamówionej przez nas kolekcji narciarsko-snowboardowej, więc nie zostajemy po zimie ze stokami starego towaru. Mamy dobrą ofertę wiosenną, która - jak wskazuje marcowa sprzedaż - spodobała się klientom. To mocna amunicja na II i III kwartał, którą będziemy walczyć o jak najlepsze wyniki spółki – dodaje Artur Mikołajko.
Tagi: