Monnari konsekwentnie realizuje strategię rozwoju przyjętą na rok 2015, w którym zaplanowano zwiększenie powierzchni handlowej o 3-4 tys. m kw. poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży. Cel ten jest już zrealizowany w ponad połowie i zgodnie z harmonogramem otwarć powinien zostać osiągnięty do końca roku.
W samym październiku uruchomione zostały dotychczas już 4 salony Monnari. Pierwszy z nich pojawił się wraz z inauguracją katowickiego domu handlowego przy ul. Piotra Skargi. Otwarcie kolejnego, prawie tydzień później, tj. 14 października, miało miejsce w Szczecinie w centrum handlowo-rozrywkowym znajdującym się przy Al. Wyzwolenia. Z końcem miesiąca nowy salon Monnari otworzył swoje podwoje w debiutującej właśnie galerii w Białymstoku położonej przy ul. Jurowieckiej, a dzień później marka dołączyła do Galerii Echo, w samym sercu Kielc. W stolicy województwa świętokrzyskiego Monnari pojawiło się po kilku miesiącach nieobecności, w lokalu o powierzchni prawie 200 m kw. i odmiennej aranżacji.
Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej Monnari na koniec III kwartału br. wzrosła o 17,8%, do poziomu 23,2 tys. m kw. vs. 19,7 tys. m kw. na koniec III kwartału 2014 r. Na dzień 30 września 2015 r. Grupa Monnari posiadała 135 salonów, zaś w okresie porównywalnym roku ubiegłego funkcjonowało 121 salonów.
Tagi: