Maxi Zoo to europejska sieć specjalistycznych sklepów oferujących produkty dla zwierząt domowych. 24. kwietnia br. zostanie otwarta trzecia lokalizacja w aglomeracji warszawskiej, w parku handlowym, który zostanie uruchomiony w Milanówku, przy ul. Nowowiejskiego. Nowy sklep to już czwarta placówka sieci w Polsce.
Maxi Zoo to koncept sprzedaży oparty na wielkopowierzchniowych sklepach (minimum 450 mkw.), oferujących ogromny asortyment produktów dla zwierząt i kompetentne doradztwo. W Polsce marka posiada sieć trzech sklepów: dwa w Warszawie i jeden w Poznaniu. 24 kwietnia br. Maxi Zoo otworzy się w podwarszawskim Milanówku. Sieć zakłada realizację jeszcze ok. 7 otwarć w tym roku w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Maxi Zoo funkcjonuje w oparciu o unikalną koncepcję sprzedaży, która zakłada dużą powierzchnię sklepów - 450 mkw., na której można znaleźć żywność wszystkich znanych marek oraz wysokiej jakości produkty sprzedawane wyłącznie w Maxi Zoo, w tym praktyczne akcesoria (m.in. smycze, ubranka, legowiska oraz artykuły pielęgnacyjne). Asortyment dostępny jest we wszystkich przedziałach cenowych.
- To, co dodatkowo wyróżnia Maxi Zoo to wysoko wykwalifikowany zespół posiadający odpowiednią wiedzę, który jest w stanie kompleksowo doradzić klientowi, a także dodatkowy benefit – spotkania z weterynarzami i behawiorystami – mówi Wojciech Kamiński, country manager Maxi Zoo. -
W polskim rynku tkwi ogromny potencjał – liczba zwierząt w Polsce rośnie nieprzerwanie od 2008 roku, dlatego Maxi Zoo chce rozwijać się dynamicznie i zaspokajać rosnące potrzeby konsumentów. Obecnie oczekują oni zróżnicowanej, bogatej oferty produktów i eksperckiej pomocy sprzedawców – dodaje.
Tagi: