Maxi Zoo zostało uznane przez konsumentów za najlepszą sieć sklepów zoologicznych w Polsce, a dodatkowo sklep mieszczący się w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 156 otrzymał maksymalne oceny za jakość obsługi klienta. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie badania zrealizowanego przez Instytut Badawczy IPC.
Na podstawie wyniku audytu zrealizowanego metodą Tajemniczego Klienta (Mystery Client) przez Instytut Badawczy IPC, marka Maxi Zoo została uznana za najlepszy sieciowy sklep zoologiczny, na podstawie punktów przyznawanych w siedmiu analizowanych obszarach sprzedaży.
– Pierwsze miejsce dla sieci Maxi Zoo w rankingu rynkowych graczy, to przede wszystkim potwierdzenie udanego wejścia na polski rynek giganta z Krefeld, którego rynkowy debiut świętowaliśmy w październiku 2012 roku – mówi Andrzej Ceglarek, prezes zarządu Pet Media – partnera merytorycznego projektu.
Dodatkowo, jeden z warszawskich sklepów Maxi Zoo otrzymał 100% punktów przyznawanych za jakość obsługi klienta, a tym samym tytuł Sklepu Godnego Polecenia.
– Ogromnie cieszymy się z przyznanych maksymalnych ocen, które są potwierdzeniem uznania dla unikalnej koncepcji funkcjonowania marki. Maxi Zoo zakłada sprzedaż w sklepach o powierzchni minimum 450 mkw, a co ważne w każdym naszym sklepie mamy wysoko wykwalifikowany zespół posiadający odpowiednią wiedzę. Pracownicy są w stanie odpowiedzieć na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Wojciech Kamiński, country manager Maxi Zoo.
Maxi Zoo to koncept sprzedaży oparty na wielkopowierzchniowych sklepach
oferujących kompetentne doradztwo oraz szeroki asortyment produktów dla
zwierząt. W Polsce marka posiada sieć trzech sklepów – dwa w Warszawie i
jeden w Poznaniu. Firma planuje rozwój w tempie ośmiu otwarć rocznie.
Tagi: