O tym, że jest to rozwiązanie doceniane przez Polaków świadczy fakt, że profil marki „polubiło” już ponad 400 tys. osób, które mogą dzięki niemu liczyć również na stały i bezpośredni kontakt z siecią sklepów KiK.
Uzupełnieniem fanpage’a jest prowadzony w sieci blog „Szafa KiKi”, którego unikalna treść skupia się na oferowaniu porad modowych i wnętrzarskich, a także inspirowaniu czytelników.
Stałą praktyką firmy jest również zapraszanie klientów do wspólnego celebrowania jej sukcesów, jakimi są chociażby otwarcia nowych sklepów marki. Okazji do świętowania nie brakuje – obecnie funkcjonuje już ponad 150 lokalizacji, a docelowo ich liczba może wzrosnąć nawet do 650.
Wszystkie te starania służą temu, by zakupy w KiK były czymś więcej niż tylko obowiązkiem.
– Hołdujemy założeniu, że miarą sukcesu jest zadowolenie klientów. Trudno więc o jego lepszy i bardziej namacalny dowód, niż powszechnie uznawane oraz cenione wyróżnienie od nich samych – podkreśla Mariusz Kulik. – Mimo że traktujemy Złoty Laur Klienta jako najwyższą formę pochwały, nie zamierzamy spocząć na laurach – mogę zapewnić, że w tej kwestii marka KiK nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa – podsumowuje.