Wystarczyło zaledwie 5 lat, by sieć sklepów KiK na dobre zakorzeniła się w świadomości Polaków. Dzięki swojej kompleksowej strategii ukierunkowanej na maksymalne zadowolenie klienta udało jej się w tym czasie osiągnąć nad Wisłą sukces, którego miarą są nie tylko słupki sprzedaży, rozpoznawalność czy liczba funkcjonujących sklepów, ale przede wszystkim zadowolenie tych, do których kieruje swoją ofertę. O nim świadczy Złoty Laur Klienta, którym firma – już po raz drugi – została uhonorowana.
W branży detalicznej wyróżnienia przyznawane przez konsumentów należą do szczególnie prestiżowych i cennych. Nic nie świadczy bowiem lepiej o tym, że obrana przez przedsiębiorstwo strategia jest tą właściwą. W końcu to usatysfakcjonowanie klientów przesądza nie tylko o sukcesie firmy, ale nawet o jej „być albo nie być”.
Dowód na to, że w przypadku marki KiK Polacy zdecydowanie opowiadają się za opcją „być” stanowi przyznany jej przez nich Złoty Laur Klienta 2017 w kategorii „jakość obsługi”, którym w trakcie pięcioletniej obecności na naszym rynku firma została uhonorowana już kolejny raz.
To, że zostaliśmy docenieni tak wyjątkową i nobilitującą nagrodą po raz drugi w żaden sposób nie umniejsza radości ani dumy z jej otrzymania. Wręcz przeciwnie, sprawia, że czujemy, iż nasze działania wciąż są kierowane we właściwą stronę, co stanowi dla nas dodatkową motywację do jeszcze lepszego odpowiadania na potrzeby naszych klientów
– nie kryje entuzjazmu dyrektor generalny marki KiK w Polsce, Mariusz Kulik.