Szczególne zadowolenie firmy budzi to, w jakiej kategorii zostały nagrodzone starania jej pracowników. Wysoka jakość obsługi należy do priorytetów wpisanych w DNA marki i od początku jej działalności jest przedmiotem regularnie wprowadzanych usprawnień oraz ulepszeń
Zróżnicowanie grupy docelowej KiK, którą stanowią całe rodziny, a więc zarówno kobiety i mężczyźni, jak również młodzież i dzieci, wymaga, by obsługa tak odmiennych pod względem oczekiwań konsumentów, była nie tylko profesjonalna, ale i elastyczna. Właśnie dlatego wyróżnienie w tej kategorii jest wyjątkowym zwieńczeniem starań pracowników.Jednak jakość obsługi, którą tak cenią sobie w sieci KiK Polacy, nie ogranicza się tylko do relacji sprzedawca – klient. To cały obszar działań, którego ogromną część stanowi także funkcjonowanie firmy w Internecie. W przypadku KiK skupia się ono przede wszystkim na facebookowym fanpage’u, który dzięki regularnym aktualizacjom stanowi dla klientów wiarygodne źródło informacji na temat obowiązujących promocji, aktualnej oferty, kolejnych otwarć czy organizowanych konkursów.