W październikowym numerze Magazynu Galerie Handlowe Państwa uwadze polecamy następujące publikacje:
Raport
Duży może więcej
Rynek urządzeń elektrycznych i sprzętów gospodarstwa domowego to mocna
strona polskiej gospodarki. Nie ma w nim miejsca dla słabeuszy, bo
najwięksi trzymają stery już od kilku dobrych lat i nie dają się tak
łatwo zepchnąć ze swojej pozycji
Wywiady
Tomasz Olejniczak, właściciel i projektant marki Tomaotomo
Moda to moja pasja i część mnie
Z zawodu ekonomista, z powołania projektant mody. Osoba, która od
najmłodszych lat jest związana z branżą mody, będącej jego nierozerwalną
częścią. Tomasz Olejniczak, założyciel marki Tomaotomo, to jeden z
najlepiej zapowiadających się designerów nie tylko na polskim podium,
ale i na arenie międzynarodowej
Maria Niechoroszeva, Project Manager KHR Europolis
Europejskie stolice mody w jednym centrum handlowym
W prężnie rozwijającym się Sankt-Petersburgu, północnej perle Rosji, w
jednym centrum handlowym mieszczą się cztery najbardziej modowe miasta
Europy. To kompleks handlowo-rozrywkowy Europolis. Właśnie tu pod jednym
dachem łączy się francuska delikatność, brytyjska solidność, hiszpańska
zmysłowość oraz włoska wiekowość
Agnieszka Jasikowska ,dyrektor generalna Tous Polska
Marka, która dba o szczegóły
Hiszpańska marka jubilerska cechująca się oryginalnością i elegancją od
kilkudziesięciu lat nieustannie zdobywa sympatię swoich klientek na
całym świecie. Tous, staje się nieodłącznym elementem stylizacji coraz
większej liczby kobiet
Maike Horbas, członek zarządu Fotojoker Sp. z o.o.
W
zgodzie z upływem czasu
Zdaniem amerykańskiego fotografa, Chase′a Jarvisa, najlepszy aparat to
ten, który właśnie masz przy sobie. W dobie rozwoju nowych technologii,
coraz częściej zostaje nim więc smartfon. Czy telefon może jednak
zastąpić prawdziwy aparat fotograficzny?
Sławosz Sawicki, dyrektor departamentu Smart Banking
Rozwoju technologii nie da się zatrzymać
Obecnie postęp technologiczny nabrał niesamowitego tempa. To, co jeszcze
kilkanaście lat temu możliwe było jedynie w filmach science fiction,
dziś jest na wyciągnięcie ręki. Jednak żeby się rozwijać, trzeba umieć z
tych szans korzystać
Agata Pietras, właścicielka i projektantka marki Modlishka
Duszę artystki odziedziczyłam po mamie
Młoda, piękna i z głową pełną pomysłów. Taka jest Agata Pietras,
założycielka i projektantka marki Modlishka, która ze swoją pasją,
odrobiną szczęścia oraz wsparciem rodziny chce podbić polski rynek
modowy. Wierzy, że wytrwałością w dążeniu do celu oraz konsekwencją to
jej się uda
Trendy
Kontrowersyjny przepis na sukces
Jeszcze kilka lat temu szokowały nas kampanie reklamowe epatujące
nagością czy przemocą. Dziś stały się one niemal codziennością. Nie da
się ukryć, że granica tego, co dopuszczalne w przekazie reklamowym,
coraz bardziej się przesuwa, a na większość takich działań to sami
konsumenci dają przyzwolenie. W ekstremalnych przypadkach potrafią
jednak zdecydowanie zareagować
Luksus powszechny
Torebki Wittchen, aparaty fotograficzne Sony, obuwie Nike, Crocsy i w
końcu kolekcja projektantów Paprocki&Brzozowski – są to produkty
wysokojakościowych marek, które były obecne w najpopularniejszych
dyskontach w Polsce. Związek luksusowych marek z tymi punktami sprzedaży
trwa już kilka lat i nic raczej nie wskazuje na jego rychłe
zakończenie, wręcz przeciwnie – kolejne marki wkraczają, inne zaś
powracają na ich półki sklepowe. Komu służy taki mariaż? Czy dobra
luksusowe dostępne w dyskontach po niższej cenie mają wpływ na odbiór
luksusu? Kto korzysta, a kto traci na takiej współpracy?
PRAWO
Deflacja a czynsz najmu
Już od roku obserwować można na krajowym rynku trend spadkowy w
odniesieniu do cen towarów i usług. Deflacja zadomowiła się na dobre, co
wyraźnie potwierdza wskaźnik cen i towarów konsumpcyjnych ogłaszany
przez GUS. Przy czym wbrew wcześniejszym przestrogom niektórych
ekonomistów, na obecnym etapie zjawisko to nie wpływa destrukcyjnie na
polską gospodarkę. Konsumenci zachęceni spadkiem cen śmielej podchodzą
do nabywania towarów. W ogólnym bilansie większość sprzedawców nie ma
powodów do narzekań, gdyż ich zyski rosną
Ulica handlowa
Spotkanie tradycji i nowoczesności
W centrum chińskiej stolicy, Pekinie, znajduje się jedna z
najciekawszych lokalizacji handlowych w tamtej części świata. Wangfujing
zaskakuje nie tylko swoją nowoczesną ofertą, w której figurują
najważniejsi globalni potentaci rynku, ale także obecnością lokalnych
pekińskich marek
Dom mody
Polo numer jeden
W samym sercu Nowego Jorku znajduje się główna siedziba jednej z
najlepiej prosperujących amerykańskich marek odzieżowych na świecie.
Ralph Lauren Corporation, bo o niej mowa, znana jest przede wszystkim z
produkcji koszulek polo opatrzonych słynnym logo firmy
Szczegółowe informacje na temat Magazynu Galerie Handlowe
możesz znaleźć
TUTAJ