Magazyn Galerie Handlowe - październik 2015

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-05 | 10:09
Październikowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe jest już dostępne na rynku. Zarówno prenumeratorzy jak i klienci indywidualni mogą zapoznać się z najnowszym numerem.
W najnowszym numerze prezentujemy Państwu wywiad z Marią Niechoroszevą, która opowiada o kompleksie Europolis zlokalizowanym w Sankt-Petersburgu. Ponadto w numerze raport branżowy analizujący aktualną sytuację na rynku RTV i AGD oraz multimediów. Polecamy również dwa dosyć kontrowersyjne tematy. Pierwszy z nich to artykuł o kampaniach marketingowych sieci handlowych, które budzą sprzeczne emocje, a drugi dotyczy działalności niektórych marek i sprzedaż własnych produktów w dyskontach.
W październikowym numerze Magazynu Galerie Handlowe Państwa uwadze polecamy następujące publikacje:
Raport
Duży może więcej
Rynek urządzeń elektrycznych i sprzętów gospodarstwa domowego to mocna strona polskiej gospodarki. Nie ma w nim miejsca dla słabeuszy, bo najwięksi trzymają stery już od kilku dobrych lat i nie dają się tak łatwo zepchnąć ze swojej pozycji
Wywiady
Tomasz Olejniczak, właściciel i projektant marki Tomaotomo
Moda to moja pasja i część mnie
Z zawodu ekonomista, z powołania projektant mody. Osoba, która od najmłodszych lat jest związana z branżą mody, będącej jego nierozerwalną częścią. Tomasz Olejniczak, założyciel marki Tomaotomo, to jeden z najlepiej zapowiadających się designerów nie tylko na polskim podium, ale i na arenie międzynarodowej
Maria Niechoroszeva, Project Manager KHR Europolis
Europejskie stolice mody w jednym centrum handlowym
W prężnie rozwijającym się Sankt-Petersburgu, północnej perle Rosji, w jednym centrum handlowym mieszczą się cztery najbardziej modowe miasta Europy. To kompleks handlowo-rozrywkowy Europolis. Właśnie tu pod jednym dachem łączy się francuska delikatność, brytyjska solidność, hiszpańska zmysłowość oraz włoska wiekowość
Agnieszka Jasikowska ,dyrektor generalna Tous Polska
Marka, która dba o szczegóły
Hiszpańska marka jubilerska cechująca się oryginalnością i elegancją od kilkudziesięciu lat nieustannie zdobywa sympatię swoich klientek na całym świecie. Tous, staje się nieodłącznym elementem stylizacji coraz większej liczby kobiet
Maike Horbas, członek zarządu Fotojoker Sp. z o.o.
W zgodzie z upływem czasu
Zdaniem amerykańskiego fotografa, Chase′a Jarvisa, najlepszy aparat to ten, który właśnie masz przy sobie. W dobie rozwoju nowych technologii, coraz częściej zostaje nim więc smartfon. Czy telefon może jednak zastąpić prawdziwy aparat fotograficzny?
Sławosz Sawicki, dyrektor departamentu Smart Banking
Rozwoju technologii nie da się zatrzymać
Obecnie postęp technologiczny nabrał niesamowitego tempa. To, co jeszcze kilkanaście lat temu możliwe było jedynie w filmach science fiction, dziś jest na wyciągnięcie ręki. Jednak żeby się rozwijać, trzeba umieć z tych szans korzystać
Agata Pietras, właścicielka i projektantka marki Modlishka
Duszę artystki odziedziczyłam po mamie
Młoda, piękna i z głową pełną pomysłów. Taka jest Agata Pietras, założycielka i projektantka marki Modlishka, która ze swoją pasją, odrobiną szczęścia oraz wsparciem rodziny chce podbić polski rynek modowy. Wierzy, że wytrwałością w dążeniu do celu oraz konsekwencją to jej się uda
Trendy
Kontrowersyjny przepis na sukces
Jeszcze kilka lat temu szokowały nas kampanie reklamowe epatujące nagością czy przemocą. Dziś stały się one niemal codziennością. Nie da się ukryć, że granica tego, co dopuszczalne w przekazie reklamowym, coraz bardziej się przesuwa, a na większość takich działań to sami konsumenci dają przyzwolenie. W ekstremalnych przypadkach potrafią jednak zdecydowanie zareagować
Luksus powszechny
Torebki Wittchen, aparaty fotograficzne Sony, obuwie Nike, Crocsy i w końcu kolekcja projektantów Paprocki&Brzozowski – są to produkty wysokojakościowych marek, które były obecne w najpopularniejszych dyskontach w Polsce. Związek luksusowych marek z tymi punktami sprzedaży trwa już kilka lat i nic raczej nie wskazuje na jego rychłe zakończenie, wręcz przeciwnie – kolejne marki wkraczają, inne zaś powracają na ich półki sklepowe. Komu służy taki mariaż? Czy dobra luksusowe dostępne w dyskontach po niższej cenie mają wpływ na odbiór luksusu? Kto korzysta, a kto traci na takiej współpracy?
PRAWO
Deflacja a czynsz najmu
Już od roku obserwować można na krajowym rynku trend spadkowy w odniesieniu do cen towarów i usług. Deflacja zadomowiła się na dobre, co wyraźnie potwierdza wskaźnik cen i towarów konsumpcyjnych ogłaszany przez GUS. Przy czym wbrew wcześniejszym przestrogom niektórych ekonomistów, na obecnym etapie zjawisko to nie wpływa destrukcyjnie na polską gospodarkę. Konsumenci zachęceni spadkiem cen śmielej podchodzą do nabywania towarów. W ogólnym bilansie większość sprzedawców nie ma powodów do narzekań, gdyż ich zyski rosną
Ulica handlowa
Spotkanie tradycji i nowoczesności
W centrum chińskiej stolicy, Pekinie, znajduje się jedna z najciekawszych lokalizacji handlowych w tamtej części świata. Wangfujing zaskakuje nie tylko swoją nowoczesną ofertą, w której figurują najważniejsi globalni potentaci rynku, ale także obecnością lokalnych pekińskich marek
Dom mody
Polo numer jeden
W samym sercu Nowego Jorku znajduje się główna siedziba jednej z najlepiej prosperujących amerykańskich marek odzieżowych na świecie. Ralph Lauren Corporation, bo o niej mowa, znana jest przede wszystkim z produkcji koszulek polo opatrzonych słynnym logo firmy
Szczegółowe informacje na temat Magazynu Galerie Handlowe
możesz znaleźć TUTAJ
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-01-21 do 2016-02-29

Magazyn Galerie Handlowe - październik 2015

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.