Magazyn Galerie Handlowe - listopad 2015

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-11-05 | 12:58
Z ogromną przyjemnością oddajemy w Państwa ręce listopadowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe. Trafiło ono już do prenumeratorów jak i jest dostępne w sprzedaży detalicznej.
W najnowszym numerze Państwa szczególnej uwadze polecamy felieton Przemysława Zielińskiego, który ukazuje przestrzeń handlową oczami klienta głuchoniemego. Tekst zawiera wiele cennych spostrzeżeń i reakcji sprzedawców uzmysławiających jak bardzo polskie centra handlowe nie są przystosowane do obsługi tej wyjątkowej grupy konsumentów. Ponadto w numerze raport branżowy analizujący aktualną sytuację branży DIY oraz branżowy artykuł ukazujący potencjał Snapchata. Koniec roku to również intensywne prace nad uszczelnianiem systemu podatkowego, a artykuł ukazuje najważniejsze zmiany, jakie czekają przedsiębiorców.
W listopadowym numerze Magazynu Galerie Handlowe zachęcamy do zapoznania się z następującymi publikacjami:
Raport
Polak potrafi
Polacy remontują na potęgę. Nie potrzebują w tym celu nowych mieszkań czy domów. Wystarczy im własny kąt i kilka marketów budowlanych, dzięki którym hasło „Zrób to sam” nabiera nowego znaczenia
Wywiady
Tomasz Wienke, country manager Jula
Na przekór schematom
Szwedzka Jula podbiła serca Polaków swoją odmiennością. I choć wielu kojarzy ją przede wszystkim z bogatym asortymentem narzędzi, to tak naprawdę ten nietypowy dla polskiego rynku koncept ma do zaoferowania o wiele więcej niż nam się wydaje
Anna Maciejewska, general manager marki Aldo w Polsce
Przełomowy restart
W Aldo wiele zmian – nowy właściciele, nowy wizerunek. Polaków ma przekonać modowy styl obuwia, niekoniecznie niskie ceny. Bieg w szpilkach po sukces właśnie wystartował
Mikołaj Majda, przedsiębiorca branży multimediów i dyrektor kreatywny Teamu Komercyjnego Codeina.pl
Nowatorskie rozwiązania fundamentem postępu
Nietypowy koncept nowej lubelskiej kawiarni będącej swoistym eksperymentem, od kilku miesięcy wprawia w zdumienie mieszkańców najbardziej konserwatywnej części Polski. Art Cafe Studio to gustowny lokal jednocześnie mieszczący w sobie charakterystyczną dla kawiarni przestrzeń gastronomiczną i nietypową dla takiego typu zakładu przestrzeń twórczą
Kathy Smith, Director of Marketing & Business Development, King of Prussia Mall
Centrum jest częścią codziennego życia mieszkańców
Kiedy w 1963 roku King of Prussia Mall otwierało swoje podwoje dla pierwszych klientów w Stanach Zjednoczonych, w Polsce jeszcze mało kto słyszał o centrach handlowych z prawdziwego zdarzenia. Dziś, po ponad 50 latach działalności, King of Prussia Mall nie tylko nadal świetnie sobie radzi, ale także wyprzedza lokalną konkurencję. Bogata oferta handlowa z ponad 400 różnymi markami, ciągłe doskonalenie architektury obiektu, a także obsługi gości to jedne z powodów, dzięki którym King of Prussia Mall rocznie jest odwiedzane przez ok. 20 mln osób
Adam Muszka, dyrektor zarządzający Ceramica Group
Porcelanowa sztuka
Niemiecka porcelana Rosenthal to już ponad 130 lat tradycji i renomy. Najwyższa jakość marki przekonała do siebie wielkich światowych artystów takich, jak Salvador Dali, Andy Warhol czy Gianni Versace, którzy projektowali dla niej specjalne kolekcje. Wykwintne porcelanowe zastawy marki gościły na stołach wielkich europejskich rodów. Dziś Rosenthal z powodzeniem znajduje kolejnych miłośników także wśród Polaków
Trendy
Uszczelnianie systemu podatkowego
Optymalizacja podatkowa niejedno ma imię. Niekiedy firmy stawiają na wyprowadzanie dochodów za granicę. Kontrowersyjnej metodzie sprzyjają nie tylko luki w obowiązujących przepisach. Najwyższa Izba Kontroli zwróciła uwagę m.in. na dosyć bierną postawę urzędów kontroli skarbowej i urzędów skarbowych. Trwają więc prace nad uszczelnianiem systemu podatkowego
Komunikacja marketingowa uwikłana w stereotypach
Płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe. Kobiety coraz częściej kupują produkty typowo „męskie” takie jak samochody, drogie alkohole, elektronikę czy gadżety. Panowie z kolei inwestują w kosmetyki, ubrania oraz zdrowie. Mimo to reklamami wciąż rządzą stereotypy
Snapchat - nowy wymiar komunikacji z klientem
W Polsce o Snapchacie głośno jest od kilkunastu miesięcy – nic dziwnego. Liczby rosną, a sama aplikacja po każdej aktualizacji wydaje się być jeszcze bardziej atrakcyjna – nie tylko dla użytkownika. Czy marketingowcy powinni zainteresować się obecnością w tym stosunkowo nowym kanale? Z pewnością, ale muszą go najpierw zrozumieć
Przyszłość retail - szybko, automatycznie, interaktywnie
Marketing i handel to dwie dziedziny, które bardzo ściśle ze sobą współpracują i które dynamicznie reagują na odkrycia i trendy, wprowadzając nowinki i usprawnienia. Wszystko po to, aby pozyskać uwagę klienta i zachęcić go, żeby wydał w sklepie jak najwięcej. Jak mogą w tym pomóc wirtualne manekiny, inteligentne wózki na zakupy i materiały POS oddziałujące na wiele zmysłów? Jak rysuje się przyszłość retail?
Felieton
Przemysław Zieliński
Cisi klienci
Do ich uszu nie dociera reklamowy hałas promocji czy nowych kolekcji, a podczas zakupów nie wchodzą w interakcje ze sprzedawcami. Jak w polskich galeriach handlowych czują się osoby niesłyszące?
Prawo
Najem w wybranych krajach Europy Środkowej
W ostatnim czasie coraz więcej polskich przedsiębiorców planując ekspansję z zainteresowaniem spogląda w stronę naszych południowych sąsiadów. Prowadzenie działalności za granicą, nawet w ramach Unii Europejskiej, zawsze wymaga zbadania otoczenia prawnego i miejscowej praktyki rynkowej. Pragnąc wyjść naprzeciw tym, którzy rozważają rozszerzenie swej działalności o centra i galerie handlowe zlokalizowane w Czechach, w Rumunii, na Słowacji lub na Węgrzech zebraliśmy podstawowe informacje dotyczące regulacji prawnych i praktyki w tych krajach i porównaliśmy je z ich rodzimymi odpowiednikami
Ulica handlowa
Luksusowe serce Mediolanu
Jedna z najpopularniejszych i najbardziej prestiżowych ulic handlowych we Włoszech swoją nazwę zasłużenie odziedziczyła po pierwszym królu kraju. Wraz ze słynną Via Montenapoleone tworzą zgrany duet królewskich ulic Mediolanu. Oto Corso Vittorio Emanuele, ulica wyznaczająca trendy w drugim największym włoskim mieście
Dom mody
Dwóch mężczyzn, jedna firma
Są chyba najbardziej znanym duetem w świecie mody. Domenico Dolce i Stefano Gabbana stoją za ogromnym sukcesem marki sygnowanej ich nazwiskami. Dolce & Gabbana czerpią z kultury Włoch i tworzą oryginalne, dostępne dla wybranych ubrania już od 30 lat
Szczegółowe informacje na temat Magazynu Galerie Handlowe
możesz znaleźć TUTAJ
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-03-01 do 2016-03-20

Magazyn Galerie Handlowe - listopad 2015

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.