Lidl Polska wdrożył innowacyjny system zarządzania sprzedażą. Lidl Mobile Office (LiMO), dedykowany urządzeniom iPad, został stworzony we współpracy z firmą Apple i wprowadzony w sieci Lidl na skalę międzynarodową.
Nowa technologia stanowi wsparcie dla kierowników rejonu sprzedaży, dostarczając im zdalnie wszelkich informacji niezbędnych do organizacji i zarządzania procesami sprzedaży. System ujednolica wymianę danych, zastępując konieczność korzystania z dokumentów w tradycyjnej, papierowej formie. Kierownicy mają zdalny dostęp do wszystkich dokumentów, jakich potrzebują w codziennej pracy, m.in. aktualne wskaźniki dotyczące obrotów, wytyczne organizacyjne, instrukcje dotyczące rozmieszczenia towaru w sklepach czy ofert specjalnych. LiMO pozwoli nie tylko na kontrolę sklepu, ale także usprawnienie procesu szkoleń, a w przyszłości także rekrutację nowych pracowników.
– Lidl jest pracodawcą, który sięga po nowoczesne narzędzia wspierające zarządzanie organizacją. Wprowadzając system LiMO, zrobiliśmy duży krok naprzód – nie tylko ułatwia on pracę kierownikom rejonu sprzedaży, lecz również sprawia, że ich stanowisko jest jeszcze bardziej atrakcyjne. Opinie użytkowników systemu po 6 miesiącach jego funkcjonowania jednoznacznie wskazują, że wprowadzenie systemu było krokiem we właściwym kierunku – komentuje Patrycja Kamińska z biura prasowego Lidl.
Idea stworzenia spójnego systemu do organizacji pracy zrodziła się w Niemczech w 2010 roku. W polskich sklepach zaczęto wprowadzać ją w listopadzie ubiegłego roku. Obecnie jest on używany przez około 250 kierowników rejonu sprzedaży do zarządzania ponad 500 placówkami sieci w Polsce.
Tagi: