Autorska marka Lidii Kality, byłej projektantki Simple CP, znajduje się w fazie intensywnego rozwoju sieci sprzedaży detalicznej. Aktualnie kolekcje sprzedawane są w 5 salonach firmowych, 2 salonach funkcjonujących w oparciu o współpracę z franczyzobiorcami, 2 sklepach multibrandowych oraz sklepie internetowym Lidii Kality.
-
Moje projekty zamawiane są ponadto przez klientki z zagranicy, m.in. z Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii. W związku z tym razem z zespołem wciąż pracujemy nad udoskonaleniem sklepu online. Poza sklepami stacjonarnymi sprzedaż detaliczna prowadzona jest również w mojej pracowni (tzw. showroomie) zlokalizowanej w Warszawie, gdzie odbywa się VIP Sale - mówi Lidia Kalita.
Wszystkie sklepy Lidia Kalita zlokalizowane są w sąsiedztwie butików ekskluzywnych światowych marek w najbardziej atrakcyjnych centrach i galeriach handlowych największych miast Polski: w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gdyni, Lublinie, Kielcach i Gliwicach. Z uwagi na specyfikę asortymentu, wszystkie salony stacjonarne mieszczą się na stosunkowo niewielkiej powierzchni użytkowej, tj. oscylującej w granicach 50 – 70 m kw. -
Taka powierzchnia sklepów jest elementem precyzyjnie przemyślanym i zorganizowanym marketingowo oraz istotnym czynnikiem pozycjonowania jednolitej tożsamości marki. Salony wyróżniają się nowoczesnym, eleganckim wystrojem oraz efektownie zaaranżowanymi witrynami, co również znajduje odzwierciedlenie w pozycjonowaniu marki Lidia Kalita w segmencie premium. Bardzo dbamy o spójność aranżacji sklepów i zachowanie najwyższych standardów wyposażenia w każdym z nich - podkreśla projektantka i właścicielka konceptu.
W najbliższym czasie zaplanowano otwarcie kolejnego butiku. Jego uruchomienie będzie miało miejsce już w październiku, wraz z inauguracją galerii powstającej przy zbiegu ulic Sienkiewicza, Jurowieckiej oraz Piłsudskiego w Białymstoku.
Tagi: