Pierwszym punktem na mapie nowych lokalizacji będzie otwarty w drugiej połowie października salon w centrum handlowo-usługowym w Jeleniej Górze zlokalizowanym przy ul. Podwale, jest to pierwszy sklep marki w tym mieście.
-
Jesteśmy przekonani, że ponad 111-metrowy koncept, zlokalizowany w jednym z największych obiektów handlowych regionu przyczyni się do większej rozpoznawalności marki Lanĉerto. Cieszymy się, że mieszkańcy Jeleniej Góry będą mogli poznać wysoką jakość naszej obsługi i staranność wykonania ubrań – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes Zarządu Lancerto S.A.
Na początku listopada marka zainauguruje działalność w Bydgoszczy, klienci będą mogli dokonać zakupów w galerii przy ul. Wojska Polskiego. Lokal o metrażu ponad 112 m kw. znajdzie się na I piętrze obiektu. Na czwarty kwartał tego roku zaplanowano otwarcie sklepu w Silesia City Center, jednym z największych obiektów handlowych w kraju.
Dzięki nowym inauguracjom, portfolio Lanĉerto na koniec 2015 roku obejmie 37 sklepów własnych zlokalizowanych w 31 miastach. Całkowita powierzchnia salonów urośnie do 4,2 tys. m kw. Oprócz trzech planowanych lokalizacji Lanĉerto od początku roku otworzyło cztery salony sprzedaży, w Galerii Sfera w Bielsku-Białej, galerii handlowej w Łomży przy ul. Zawadzkiej oraz CH Ogrody w Elblągu i galerii handlowej w Lesznie położonej przy Al. Konstytucji 3 Maja 12. Kolejne dwa salony zostały zmodernizowane i zyskały nowy wystrój, spójny ze świeżym konceptem wizualnym marki, w którym dominują: skóra, drewno i wystrój w niebieskiej oraz pomarańczowej kolorystyce.
W związku z nowymi inauguracjami w 2015 roku marka zanotuje ponad 20% wzrost liczby lokali, co daje najlepszy wynik w historii jej działalności. -
Nie spoczywamy na laurach i cały czas planujemy rozwój sieci. Mogę zdradzić, że na zaawansowanym etapie są rozmowy z czterema kolejnymi podmiotami. Docelowo w 2016 roku chcemy otworzyć sześć nowych sklepów i zmodernizować cztery istniejące. Szacujemy, że na polskim rynku, w perspektywie najbliższych lat możemy osiągnąć poziom 60 sklepów własnych, ale nie wykluczamy także ekspansji zagranicznej – dodaje Tomasz Ciąpała.
Rozwój marki to nie tylko praca nad jakością punktów, podnoszenie standardów obsługi i kolejne otwarcia. Lanĉerto uruchomiło właśnie najnowszy magazyn logistyczny, który będzie miał za zadanie nie tylko obsłużyć istniejące i nowe lokalizacje, ale także będzie zapleczem dla powstającego sklepu internetowego, który zostanie uruchomiony w IV kwartale tego roku. Obiekt o powierzchni ponad 4 tys. m kw. dostępnej na dwóch poziomach składowania dysponuje przestrzenią magazynowania do 50 tys. kompletów odzieży, w tym samym momencie. Na szczególną uwagę zasługują zautomatyzowane przenośniki magazynowe, w które wyposażono budynek. Zostały one przygotowane pod kątem wdrożenia modelu dystrybucji e-commerce. Zaproponowane rozwiązania istotnie zwiększą wydajność pracy, ułatwią komunikację między poziomami składowania towarów a jednocześnie obniżą generowane koszty i czas potrzebny do realizacji zamówień.
Tagi: