La Mania, dom mody utożsamiany z jego właścicielką oraz założycielką Joanną Przetakiewicz, 5 października br. udostępniła klientom opcję zakupu przez Instagram. Produkty marki La Mania można w ten sposób kupować za pomocą specjalnej aplikacji łączącej kanał social media, jakim jest Instagram ze sklepem internetowym marki.
Aplikacja LikeAndBuy.it przekierowuje jej użytkownika automatycznie do zbioru zdjęć prowadzących bezpośrednio do poszukiwanego produktu. Dzięki temu klient może w bardzo łatwy i szybki sposób zakupić wybrany przez siebie produkt.
-
Wdrażając rozwiązanie jakim jest Instacommerce chcieliśmy ułatwić fanom marki zakup produktu, który przykuł ich uwagę na Instagramie - argumentuje Karolina Gadzimska, marketing & PR manager La Mania.
Jest to kolejny, niezwykle ważny kanał sprzedażowy La Manii, dedykowany fanom marki oraz młodszym klientom, dla których Instagram to główne źródło modowych inspiracji.
La Mania powstała 25 września 2010 r. w Warszawie. Obecnie jest wiodącą marką modową w Polsce, która rozwija się w kierunku europejskich rynków dóbr luksusowych.
Tagi: