Kwiecień miesiącem przyspieszenia Grupy Redan

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-11 | 10:03
O 14,3% do 43,5 mln zł wzrosły w kwietniu 2014 r. szacunkowe obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Poprawę obrotów Grupa uzyskała zarówno w segmencie dyskontowym jak i modowym. Z każdym kolejnym miesiącem roku dynamika sprzedaży Grupy jest coraz wyższa.
– Wyniki sprzedażowe osiągnięte w kwietniu potwierdzają, że działalność Grupy Redan rozwija się prawidłowo. Miniony miesiąc był od początku roku kolejnym z rzędu, kiedy zwiększyliśmy dynamikę obrotów w ujęciu rok do roku – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z utrzymującego się wysokiego tempa wzrostu przychodów w części dyskontowej. W kwietniu dynamika sięgnęła blisko 20% podczas gdy powierzchnia sieci zwiększyła się jedynie o 4%. Oznacza to duży wzrost sprzedaży w porównywalnych sklepach, co będzie generować bardzo znaczny wzrost zysków. Także w segmencie modowym kwietniową sprzedaż oceniamy pozytywnie – dodał Bogusz Kruszyński.
W kwietniu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 43,5 mln zł, czyli 14,3% więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 101,7 tys. mkw, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu do kwietnia 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 145,5 mln zł, co oznacza wzrost r./r. o 8,7%.
Sieć TextilMarket w kwietniu osiągnęła obroty w wysokości 24,2 mln zł, czyli o 19,5% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. mkw, czyli 4% więcej niż w kwietniu 2013 r. Narastająco przez pierwsze cztery miesiące obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 16,7% do 76,8 mln zł.
Z kolei w sieci marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash sprzedaż w kwietniu wyniosła  19,3 mln zł i była o 8,5% większa niż rok wcześniej. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,4 mln zł, czyli 9,4% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec kwietnia 2014 r. wyniosła 38,9 tys. m2 i była o 1% wyższa niż w kwietniu 2013 r. Narastająco przez pierwsze cztery miesiące tego roku obrotu segmentu modowego wzrosły r./r. o 1,1% do 68,8 mln zł.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-08-09 do 2014-08-10

Zobacz także

Kwiecień miesiącem przyspieszenia Grupy Redan

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.