O 14,3% do 43,5 mln zł wzrosły w kwietniu 2014 r. szacunkowe obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Poprawę obrotów Grupa uzyskała zarówno w segmencie dyskontowym jak i modowym. Z każdym kolejnym miesiącem roku dynamika sprzedaży Grupy jest coraz wyższa.
– Wyniki sprzedażowe osiągnięte w kwietniu potwierdzają, że działalność Grupy Redan rozwija się prawidłowo. Miniony miesiąc był od początku roku kolejnym z rzędu, kiedy zwiększyliśmy dynamikę obrotów w ujęciu rok do roku – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z utrzymującego się wysokiego tempa wzrostu przychodów w części dyskontowej. W kwietniu dynamika sięgnęła blisko 20% podczas gdy powierzchnia sieci zwiększyła się jedynie o 4%. Oznacza to duży wzrost sprzedaży w porównywalnych sklepach, co będzie generować bardzo znaczny wzrost zysków. Także w segmencie modowym kwietniową sprzedaż oceniamy pozytywnie – dodał Bogusz Kruszyński.
W kwietniu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 43,5 mln zł, czyli 14,3% więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 101,7 tys. mkw, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu do kwietnia 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 145,5 mln zł, co oznacza wzrost r./r. o 8,7%.
Sieć TextilMarket w kwietniu osiągnęła obroty w wysokości 24,2 mln zł, czyli o 19,5% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. mkw, czyli 4% więcej niż w kwietniu 2013 r. Narastająco przez pierwsze cztery miesiące obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 16,7% do 76,8 mln zł.
Z kolei w sieci marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash sprzedaż w kwietniu wyniosła 19,3 mln zł i była o 8,5% większa niż rok wcześniej. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,4 mln zł, czyli 9,4% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec kwietnia 2014 r. wyniosła 38,9 tys. m2 i była o 1% wyższa niż w kwietniu 2013 r. Narastająco przez pierwsze cztery miesiące tego roku obrotu segmentu modowego wzrosły r./r. o 1,1% do 68,8 mln zł.
Tagi: