Kompletne portfolio Grupy LPP w Galerii Jurajskiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-04-16 | 17:02
Galeria Jurajska w Częstochowie zmienia wizerunek, stając się centrum handlowym, które ma kojarzyć się w regionie przede wszystkim z ofertą modową – zapowiada dyrekcja obiektu. Efektem tych zmian są nowi najemcy, którzy w ostatnich miesiącach pojawili się w galerii.
Jurajska rozwija tenant-mix
Już 86 proc. mieszkańców okolic Częstochowy wybiera Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę modową – wynika z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2014 r. Oferta modowa, na którą składa się odzież, obuwie i biżuteria, stanowi dziś ponad 70 proc. całego tenant-mixu centrum handlowego. Aż 75 proc. odwiedzających galerię przyznaje, że kupuje w niej wyłącznie ubrania, buty i dodatki.
- W odróżnieniu od lokalnej konkurencji, Galeria Jurajska zaczyna kojarzyć się przede wszystkim z ofertą sklepów odzieżowych. Dziś jest ich ponad 60. Sukcesywny rozwój tej oferty w ostatnich latach, sprawił, że Galeria Jurajska postrzegana jest jako jeden z obiektów handlowych w regionie o najbardziej rozbudowanej ofercie marek odzieżowych, zarówno tych sieciowych, jak i z wyższej półki – mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Efektem zmian w odbiorze centrum handlowego jest wciąż rosnąca liczba firm odzieżowych, decydujących się na swoje salony w Galerii Jurajskiej. W październiku 2013 r. Grupa LPP otworzyła w obiekcie swój 6, flagowy sklep - Sinsay. W efekcie czego Galeria Jurajska dołączyła do wąskiego grona centrów handlowych w woj. śląskim z ofertą całego portfolio Grupy LPP, w skład, którego wchodzi dziś Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House. Sklepy tej sieci zajmują obecnie łącznie w Galerii Jurajskiej aż 3 953 mkw.
Rozwijający się lokalny rynek
- Marki odzieżowe przekonuje przede wszystkim dynamicznie rozwijający się lokalny rynek, jak również brak w najbliższej okolicy podobnego obiektu, który mógłby się pochwalić tak szeroką ofertą. Także przez 5 ostatnich lat od powstania Galeria wyrobiła sobie markę miejsca zaspokajającego różne potrzeby – od zakupu w sklepie sieciowym, po zakupy w multibrandzie i sklepie z odzieżą z wyższej półki – dodaje Myszka.
Ale nie tylko nowe sklepy Grupy LPP wpłynęły na rozwój oferty modowej galerii. Swoje salony w centrum otworzyły także Pandora i Giacomo Conti. Ten pierwszy, mający powierzchnię 57 mkw. uzupełnia ofertę jubilerów, na którą już dziś składa się aż 8 salonów m.in. W. Kruk, Apart, Jubitom, Skorpion, Time Trend, Swiss i Tag Heuer. Giacomo Conti dopełnia natomiast ofertę sklepów odzieżowych skierowanych do mężczyzn.
- Staramy się rozwijać ofertę modową w kilku kierunkach. Z jednej strony zaspokajać potrzeby mieszkańców regionu, przyciągając do galerii marki, które do tej pory dostępne były wyłącznie w centrach handlowych oddalonych o dziesiątki kilometrów, z drugiej strony rozwijamy portfolio najemców z branży jubilerskiej – mówi Piotr Myszka.
Nowy kierunek Galerii Jurajskiej pociągnął za sobą także zwiększenie powierzchni lokali niektórych najemców. W październiku 2013 r. salon Mohito przeniósł się z powierzchni 220 mkw. na ponad dwukrotnie większą (565 m kw.), z kolei w kwietniu 2014 r. takiej samej zamiany dokonał salon Nike, przeprowadzając się do 280 metrowego lokalu. - Nie tylko Galeria Jurajska poszerza ofertę, także sami najemcy coraz częściej decydują się na ten krok – podsumowuje Myszka.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-07-19 do 2014-07-20

Zobacz także

Kompletne portfolio Grupy LPP w Galerii Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.