Kapituła jury złożona z ekspertów branżowych przyznała 11 nagród głównych i aż 11 wyróżnień zwracając uwagę na niezwykle wysoki poziom zgłaszanych aplikacji. Klif Gdynia Centrum Handlowe otrzymało wyróżnienie w kategorii Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego za projekt „Polskie Inspiracje / 18 Urodziny CH Klif w Gdyni”.
W ubiegłym roku, kiedy gdyński Klif obchodził swoje 18. urodziny powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa i oryginalna kampania reklamowa. Po raz pierwszy czołowi polscy projektanci osobiście promowali centrum handlowe. Efekty sesji można było zobaczyć w szeroko zakrojonej, półrocznej kampanii promocyjnej w magazynach i portalach lifestylowych, na billboardach, YouToub’ie oraz w social mediach.
Do współpracy przy realizacji urodzinowej kampanii promocyjnej dla Centrum Handlowego Klif w Gdyni zostali zaproszeni projektanci znanych polskich marek: Patrycja Cierocka (Aryton), Lidia Kalita, Magda Dąbrowska (YES) oraz Przemysław Orzechowski i Sandra Brec (Valentini). W ujęciach wykorzystano produkty marki HOUSE&more.
Do zdjęć zaangażowana została również światowej klasy polska modelka Kamila Szczawińska.
Efekty tej kampanii oraz praca nad jej przygotowaniem włożona przez wewnętrzną agencję reklamową i polskich projektantów, zostały docenione przez jury PRCH Retail Awards 2015 i nagrodzone w kategorii Kampanii Wizerunkowej.
Tagi: