Kampania reklamowa z udziałem Agnieszki i Urszuli Radwańskich - ambasadorek drogerii Dayli rozpoczęła się z początkiem kwietnia i potrwa przez cały miesiąc. W ramach kampanii wizerunkowej drogerii realizowane są m.in. spoty reklamowe, kampania outdoorowa oraz prasowa.
Reklama drogerii Dayli to pomysł, który oddaje istotę konceptu drogerii z plusem, oznaczającego drogerię, w której można znaleźć dodatkowo artykuły spożywcze, prasę, zakłady Lotto, itd. Kampania ma na celu budowanie rozpoznawalności i wzrost świadomości marki wśród klientów. -
Chcielibyśmy aby klienci dowiedzieli się czym są drogerie Dayli i poznali koncept połączenia drogerii i sklepu typu convenience - mówi prezes zarządu Dayli, Kamil Kliniewski.
Sieć drogerii Dayli istnieje od 2012 roku i liczy ponad 170 sklepów. Do 2016 roku ma liczyć 320 sklepów.
Tagi: