Na miejsce realizacji zdjęć wybrano Rejkiawik i okolicę, na zdjęciach nie sposób jednak odnaleźć charakterystyczny dla wielkich miast zgiełk czy pośpiech. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji, a ucieczka w naturę pomogła je podkreślić. Marka kontynuuje towarzyszący kampaniom House’a koncept ON/OFF.
Część ON przedstawia muzyczny cel wędrówki bohaterów. Tym razem spotykamy ich podczas koncertów live zespołów Sturla Atlas oraz Ojba Rasta. Kameralne z założenia imprezy, organizowane w ogródkach za domem, nierzadko okazują się najlepszym wydarzeniem miesiąca, przyciągając masę znajomych, osób z branży muzycznej oraz przypadkowych przechodniów.
Charakter przedmiejski sesji podkreśla druga część kampanii, zatytułowana słowem OFF. Tu śledzimy wędrówkę pary, która na celu ma odpoczynek, ucieczkę od świateł i hałasu wielkiego miasta. Bohaterowie próbują nawiązać kontakt z pomijaną na co dzień naturą poprzez codzienne czynności i małe przyjemności. Surowe, księżycowe krajobrazy i bajkowe góry są tym, czego potrzeba, aby odnaleźć w sobie natchnienie i wyciszenie.
Zdjęcia wizerunkowe przygotował Rafał Milach, natomiast za powstanie filmów kampanijnych odpowiedzialny był Bart Pogoda. Stylizacja ubrań to dzieło Marty Kalinowskiej. Nad koncepcją i realizacją sesji czuwał Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z marketingu House oraz Piotr Spodnik i Kamila Ławniczuk.
Na nową kampanię składają się zdjęcia oraz filmy promocyjne. Wprowadzeniu do sklepów jesiennej kolekcji jak zwykle towarzyszy nowa odsłona strony internetowej oraz witryn we wszystkich salonach marki.
Tagi: