W III kwartale 2015 roku sieć Intersport Polska, dzięki zmniejszaniu kosztów na porównywalnych sklepach oraz utrzymaniu wzrostowego trendu marży, poprawiła wynik finansowy r/r.
W okresie od lipca do września 2015 roku spółka wypracowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 53.262 tys. zł, czyli o 5,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 50.412 tys. zł).
Dzięki konsekwentnej polityce zmniejszania kosztów na porównywalnych sklepach oraz utrzymaniu trendu wzrostowego marży, sieć Intersport Polska S.A. w III kwartale 2015 roku poprawiła wynik finansowy o 67% - strata brutto wyniosła 647 tys. zł, czyli o 1.317 tys. zł mniej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (była strata brutto: 1.964 tys. zł).
W lipcu br. sieć Intersport Polska zawarła na dobrych warunkach umowę najmu lokalu handlowego o powierzchni 758 m kw. zlokalizowanego w centrum handlowo-usługowym Zielone Arkady w Bydgoszczy. Nowy salon zostanie uruchomiony już 13 listopada br. Dodatkowo, w III kwartale br. spółka przedłużyła na kolejne 10 lat, dwie umowy najmu istotnych - z punktu widzenia handlowego - lokalizacji. Pierwsza dotyczy sklepu o powierzchni 869 m kw., funkcjonującego od 2006 roku w Galerii Krakowskiej w Krakowie, druga dotyczy salonu o powierzchni 1027 m kw., działającego od 2005 roku w Silesia City Center w Katowicach.
Narastająco, po trzech kwartałach 2015 roku, sieć Intersport Polska S.A. osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 164.526 tys. zł, czyli o 0,6% niższe w porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku (było: 165.551 tys. zł).
Po trzech kwartałach br. spółka wypracowała zysk brutto w wysokości 688 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku odnotowano stratę brutto w wysokości 1.866 tys. zł., zaś EBITDA kształtowała się na poziomie 6.912 tys. zł, czyli o 53% lepiej r/r (było: 4 512 tys. zł).
Tagi: