Intermarché, jeden z liderów sklepów spożywczych w Polsce, poszerza linię o bioprodukty. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i coraz większą świadomość Polaków w kwestii prawidłowego odżywiania – klienci coraz chętniej sięgają po zdrowe i ekologiczne produkty.
Na półkach sklepowych Intermarché (w zależności od formatu sklepu) można obecnie znaleźć blisko 150 bioproduktów marki własnej. W tym roku do tego grona dołączyły takie artykuły jak nasiona konopii i spirulina (bogate w białko sinice).
Produkty z gamy bio są opatrzone specjalnym oznaczeniem, obowiązującym w Unii Europejskiej dla produkcji i produktów rolnictwa ekologicznego. Certyfikat daje klientom gwarancję, że produkt jest rzeczywiście ekologiczny.
–
Trzeba pamiętać, że bio to przede wszystkim świadome podejście do środowiska, jego zasobów i naszego życia. Bardzo się cieszymy, że nasz klient coraz bardziej to rozumie, dlatego Grupa Muszkieterów będzie kontynuowała rozwój gamy bio w swoich sklepach – komentuje Krzysztof Waligórski, prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Konsumenci coraz częściej sięgają po ekologiczne produkty wysokiej jakości, dostrzegając, jak wiele korzyści przynosi obecność tego rodzaju artykułów w diecie. Zwracają przy tym dużą uwagę na to skąd pochodzi żywność, co przekłada się na rosnącą liczbę ekologicznych gospodarstw w Polsce – zajmujemy już nawet 7. miejsce w Europie pod względem ich ilości.
Rynek produktów ekologicznych w Polsce prężnie się rozwija i dziś jego szacowana wartość to prawie 600 mln złotych. Kwota ta zwiększa się o blisko 30% rocznie – szacuje się, że w 2015 roku krajowy rynek produktów ekologicznych będzie wart blisko 1 mld.
Tagi: