Innowacje Galerii Malta - od Facebooka po Snapchata

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-26 | 15:31
Social media i nowoczesne technologie to dwie dziedziny, w których Galeria Malta staje się ekspertem. Poznańskie centrum jako jedno z pierwszych w Polsce uruchomiło w październiku profil na Snapchacie, we wrześniu triumfowało na Facebooku i Instagramie zdobywając nowych fanów, a w czerwcu z firmą Qpony przetestowało możliwości kanału mobile w komunikacji z klientami.
Malta to niewątpliwie centrum otwarte na nowe trendy w komunikacji. Dzięki jesiennej kampanii prosprzedażowej i działaniom zachęcającym do udziału w konkursie „Hot or Not” liczba jej fanów na Facebooku osiągnęła prawie 71 tys. Wśród wielkopolskich konkurentów, fanpage galerii znalazł się na pierwszym miejscu pod względem popularności, natomiast na tle ogólnopolskim plasuje się w pierwszej dziesiątce. Systematyczne prowadzone i spójne działania Malty zaowocowały pozyskaniem nowych obserwatorów na Instagramie. Ich liczba wzrosła o 100 proc. Natomiast w czerwcu miłośnicy zakupów mogli skorzystać ze specjalnej aplikacji, która informowała ich o najnowszych promocjach i wyprzedażach. Komunikaty dotarły do blisko 25 tys. użytkowników, zapewniając ponad 5 tys. wyświetleń ofert galerii.
Snapy i maraton po nagrody
Innowacyjne podejście do klienta i jego potrzeb sprawiło, że galeria zaczęła komunikować się przy pomocy coraz  popularniejszego w Polsce Snapchata. Aktywność Malty na nowym profilu zainaugurował konkurs pod hasłem „Maraton po nagrody”. Jego mechanizm przypominał popularną grę w podchody, ale w wirtualnym wydaniu. Na profilu umieszczano krótkie komunikaty, które podpowiadały, gdzie na terenie centrum ukryte są nagrody. Po odnalezieniu vouchera z informacją o wygranej „snap” był automatycznie usuwany, aby nie wprowadzać w błąd innych uczestników zabawy. Wśród nagród były m.in. kupony na kawę, darmowy manicure oraz bilety do kina.
Zaledwie w przeciągu tygodnia profil centrum zdobył 215 fanów, a liczba zaangażowanych użytkowników systematycznie rośnie. Codziennie przybywa od 3 do 5 nowych obserwatorów, którzy bardzo pozytywnie oceniają debiut galerii w nowym kanale komunikacji.
Dodatkowo w promocji konkursu wykorzystano Facebook Galerii Malta. Przed rozpoczęciem akcji opublikowano 6 postów zachęcających mieszkańców Poznania do odwiedzenia Malty i wzięcia udziału w zabawie. Dzięki połączeniu aktywnych działań na Facebooku oraz Snapchacie w konkursie wzięło udział ponad 40 osób. 
  
W tygodniu poprzedzającym akcję komunikowano „snapy” nakłaniające do obserwowania nowego profilu galerii. Każdy wpis cieszył się dużą popularnością i zaangażowaniem użytkowników, którzy pozytywnie go komentowali oraz zadawali wiele pytań. Wszystkie komunikaty poznańskiego centrum zostały wyświetlone ponad 1588 razy.
- Efekt kampanii przerósł nasze oczekiwania. Dzięki akcji oraz wykorzystaniu nowego narzędzia, jakim jest Snapchat zdobyliśmy ponad 200 unikalnych użytkowników, którzy parę razy dziennie korzystają z aplikacji, aby sprawdzać komunikaty reklamowe Galerii Malta – mówi Agnieszka Juszkis, marketing manager Galerii Malta.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-02-21 do 2016-02-21

Innowacje Galerii Malta - od Facebooka po Snapchata

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.